به مناسبت روز بزرگداشت شهدا

کد خبر: 155591 تاریخ انتشار: 1399/12/23
نمایش: 578
اخبار
فرماندار شهرستان بروجن گفت: فرصت خدمتگزاري به مردم در نظام جمهوري اسلامي توفيق الهي است و بايد به بهترين نحو در راستاي خدمت‌رساني و رضايتمندي آنان مورد استفاده قرار گيرد.
به گزارش روابط عمومي فرمانداري، به مناسبت 22 اسفند، روز بزرگداشت شهدا و سالروز تاسيس بنياد شهيد به فرمان امام خميني (ره) فرماندار با رئيس و کارکنان بنياد شهيد و امور ايثارگران شهرستان بروجن ديدار و گفتگو و از آن ها تقدير کرد.
فرماندار شهرستان بروجن ضمن گراميداشت روز شهدا و تقدير از زحمات و خدمات ارائه شده از سوي بنياد شهيد شهرستان گفت: عزت، اقتدار و عظمت كنوني ايران اسلامي مرهون خون شهداست.
مسعود ملکي با بيان اينكه در نظام اسلامي شهدا از جايگاه بسيار رفيعي برخوردارند گفت: اگر موفقيت و دستاورد مهمي در كشور وجود دارد همه آنها به بركت خون شهداست از اينرو ما همه مديون شهدا هستيم.
ملکي افزود: فرصت خدمتگزاري به مردم در نظام جمهوري اسلامي توفيق الهي است و بايد به بهترين نحو در راستاي خدمت‌رساني و رضايتمندي آنان مورد استفاده قرار گيرد.
در اين ديدار رئيس بنياد شهيد و امور ايثارگران شهرستان ضمن گراميداشت روز شهدا گزارشي از فعاليت‌ها و خدمات ارائه شده توسط اين بنياد به خانواده هاي معزز شاهد و ايثارگر را ارائه نمود.
 

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/08