فرماندار شهرستان بروجن:

حضور حداکثري در پاي صندوق هاي راي، زمينه ساز انتخاب درست

کد خبر: 155608 تاریخ انتشار: 1399/12/26
نمایش: 656
اخبار
فرماندار شهرستان بروجن حضور حداکثري در پاي صندوق هاي راي را زمينه ساز انتخاب درست، پيگيري بهتر مطالبات و استفاده از حق قانوني عنوان کرد.
به گزارش روابط عمومي فرمانداري، با حضور فرماندار، جمعي از مسئولان، معتمدين و بزرگان شهر گندمان نشستي با موضوع  حضور پرشور مردم در انتخابات و درخواست از نخبگان و متخصصين براي ثبت نام در انتخابات در دفتر امام جمعه گندمان برگزار شد.
فرماندار شهرستان بروجن حضور حداکثري در پاي صندوق هاي راي را زمينه ساز انتخاب درست، پيگيري بهتر مطالبات و استفاده از حق قانوني عنوان کرد و خواستار حضور پر شور مردم در انتخابات و متخصصين، کارشناسان و تحصيل کردگان و افراد با توانايي مديريت شهري براي ثبت نام در انتخابات شد.
مسعود ملکي مشارکت، سلامت، رقابت و امنيت را چهار مولفه برگزاري انتخابات در نظام جمهوري اسلامي برشمرد و گفت: مسئولان و مردم و داوطلبان تلاش کنند تا اين چهار مولفه به خوبي اجرا شود.
ملکي با اشاره به اينکه نگاه مسئولان در ارائه خدمات، شهرستاني است و تلاش ها به منظور توزيع عادلانه اعتبارات شهرستاني وجود داشته گفت: تلاش مسئولان براي توسعه و پيشرفت کليه نقاط شهرستان مي‌باشد و اصل عدالت و مساوات از رويکرد هاي اصلي است.
 
 

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/08