با قرار گيري بروجن در وضعيت نارنجي، محدوديت هاي جديد کرونايي در اين شهرستان اعلام شد

کد خبر: 155691 تاریخ انتشار: 1400/01/10
نمایش: 673
اخبار
فرماندار شهرستان بروجن گفت: از ابتداي سال 1400 تا کنون و با انجام 511 تست PCR، متأسفانه 237 مورد مثبت قطعي شناسايي شده است که تهديد جدي محسوب مي‌شود.
به گزارش روابط عمومي فرمانداري، فرماندار شهرستان بروجن در جلسه ستاد شهرستاني مقابله با کرونا با اشاره به تغيير وضعيت رنگ‌بندي شيوع ويروس کرونا در اين شهرستان از زرد به نارنجي گفت: فعاليت مشاغل گروه‌هاي سه و چهار در شهرستان به‌مدت ۲ هفته تعطيل و ممنوع مي باشد.
مسعود ملکي تاکيد کرد: در اين مدت فعاليت کارکنان دستگاه‌هاي اجرايي ارائه‌دهنده خدمات ضروري تا يک سوم و ساير دستگاه‌هاي اجرايي تا يک دوم کاهش مي‌يابد.
ملکي افزود: در اين مدت تمامي ماموريت‌هاي غيرضرور ‌دستگاه‌هاي اجرايي شهرستان بروجن لغو شود.
وي گفت: از ابتداي سال 1400 تاکنون و با انجام 511 تست PCR، متأسفانه 237 مورد مثبت قطعي شناسايي شده که تهديدي جدي محسوب مي‌شود.
فرماندار بروجن اظهار کرد: استقرار در مسير شرياني جنوب به فلات مرکزي کشور و همسايگي با دو استان بزرگ با وضعيت کرونايي قرمز، بي‌ملاحظگي‌ها، عادي‌انگاري‌ها، عدم رعايت دستورالعمل‌هاي بهداشتي و... عمده دلايلي است که وضعيت شهرستان را از زرد به نارنجي تغيير داده است.
ملکي افزود: به‌منظور جلوگيري از شيوع بيشتر کرونا تقسيم کار در بين اعضا ستاد شهرستاني صورت گرفته و کليه دستگاه‌هاي اجرايي موظف به اجراي مصوبات ستاد ملي مقابله با کرونا مي‌باشند.
فرماندار بروجن تاکيد کرد: دورهمي و تجمع در پارک‌ها، بوستان‌ها، تفريحگاه سياسرد، تالاب‌هاي چغاخور و گندمان، بقاع متبرکه و اماکن زيارتي و... ممنوع بوده و نسبت به انسداد مسيرهاي دسترسي به اين اماکن در روزهاي 12 و 13 فروردين اقدام خواهد شد.
رئيس ستاد شهرستاني مقابله با کرونا اضافه کرد: ورود خودروهاي با پلاک غيربومي به شهرستان بروجن ممنوع بوده و طرح محدوديت تردد شبانه با جديت بيشتر پيگيري خواهد شد.
وي تصريح کرد: تغيير وضعيت شهرستان از نارنجي به زرد و آبي، نيازمند همراهي و مشارکت بيش از پيش شهروندان در استفاده از ماسک، اجتناب از دورهمي‌هاي خانوادگي و ترددهاي غيرضروري است.
به گزارش روابط عمومي فرمانداري، مشاغل گروه سه شامل تالارهاي پذيرايي، استخرهاي سرپوشيده و باشگاه‌هاي ورزشي، چايخانه‌ها و قهوه‌خانه‌ها، آموزشگاه‌هاي موسيقي و زبان، موزه‌ها، سينماها و تئاترها و مهدهاي کودک و مشاغل گروه چهار شامل باغ وحش‌ها و شهرهاي بازي، مراکز تفريحي آبي و گيم‌نت‌ها است.

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/08