پيگيري مشکلات و رفع موانع توليد واحدهاي صنعتي شهرستان بروجن

کد خبر: 155758 تاریخ انتشار: 1400/01/29
نمایش: 893
اخبار
فرماندار شهرستان بروجن گفت: در سالي که از سوي مقام معظم رهبري به عنوان "توليد، پشتيباني‌ها، مانع زدايي‌ها" نامگذاري شده است؛ بايد از همه ظرفيت هاي موجود دولتي و مردمي در راستاي حمايت از سرمايه گذاران و کارآفرينان بهره گرفته شود.
به گزارش روابط عمومي فرمانداري، با حضور فرماندار، نماينده مردم شهرستان بروجن در مجلس شوراي اسلامي، رئيس سازمان صمت و مديرعامل شرکت شهرک هاي صنعتي استان و جمعي از مسئولان شهرستاني از شرکت بروجن خودرو، صنايع کامپوزيت پوياي سپيددشت بروجن و تيوا تجارت ماهان شهرک صنعتي سفيددشت، واحد توليد شمش فولادي سفيد دشت و شرکت نان صنعتي آزاد توشه سپاهان بازديد و مسائل و مشکلات مورد بررسي قرار گرفت.
فرماندار شهرستان بروجن گفت: نبود سرمايه در گردش، تامين مواد اوليه و عدم تکميل زيرساخت هاي خدماتي از مهم ترين مشکلات واحدهاي صنعتي به شمار مي رود.
مسعود ملکي با اشاره به پيشرفت ۹۰ درصدي برخي واحدهاي توليدي، صنعتي گفت: متاسفانه عدم تکميل زير ساخت هاي آب، برق، گاز و... مانع از بهره برداري اين واحدهاي توليدي شده است.
ملکي ابراز اميدواري کرد که مصوبات ستاد تسهيل و رفع موانع توليد استان براي تمامي دستگاه هاي اجرايي لازم الاجرا باشد و موانع پيش روي توليدکنندگان کاسته شود.
فرماندار بروجن با تأکيد بر لزوم حمايت جدي از سرمايه گذاران اظهار کرد: در سالي که از سوي مقام معظم رهبري به عنوان "توليد، پشتيباني‌ها، مانع زدايي‌ها" نامگذاري شده است، بايد از همه ظرفيت ها و پتانسيل هاي موجود دولتي و مردمي در راستاي حمايت از سرمايه گذاران و کارآفرينان بهره گرفته شود.
گفتني است در حال حاضر 254 واحد توليدي و صنعتي در 5 ناحيه و شهرک صنعتي شهرستان بروجن مشغول فعاليت مي باشند.

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/08