روز جهاني کارگر و روز بزرگداشت مقام معلم

کد خبر: 155818 تاریخ انتشار: 1400/02/11
نمایش: 571
اخبار
فرماندار شهرستان بروجن در پيامي هفته کار و کارگر را به جامعه کارگري تبريک گفت و ضمن گرامي داشت ياد و خاطره استاد شهيد مرتضي مطهري آغاز هفته بزرگداشت مقام معلم را به فرهنگيان و معلمان فرهيخته و پرتلاش اين شهرستان تبريک و تهنيت گفت.
فرماندار شهرستان بروجن در پيامي هفته کار و کارگر را به جامعه کارگري تبريک گفت و ضمن گرامي داشت ياد و خاطره استاد شهيد مرتضي مطهري هفته بزرگداشت مقام معلم را به فرهنگيان و معلمان فرهيخته و پرتلاش شهرستان بروجن تهنيت گفت.

به گزارش روابط عمومي فرمانداري شهرستان بروجن، متن پيام مسعود ملکي به شرح زير است:

بسم الله الرحمن الرحيم
پيشرفت و توسعه پايدار کشور در سايه همت و تلاش سرمايه هاي انساني کارآمد، پرتلاش و دلسوز است و کارگران با ايفاي نقش در اين زمينه، جايگاه برجسته اي در رشد و توسعه اقتصادي کشور دارند.کارگران به مثابه بازوان پرتوان جامعه در مسير رشد، تعالي و شکوفايي آن نقش مهم و اساسي دارند و بي‌ترديد رمز اقتدار، موفقيت و پيروزي کشور عزيزمان طي چهار دهه از عمر پر برکت خود در برابر تحريم‌هاي ظالمانه مستکبران جهان، توجه به توان داخلي، تلاش و ممارست همه بخش‌ها بويژه جامعه کارگري بوده است. برخود لازم ميدانم ضمن عرض خداقوت به کليه زحمتکشان اين عرصه، فرارسيدن هفته کار و کارگر را به جامعه کارگري کشورمان به خصوص کارگران زحمت کش و پرتلاش شهرستان و خانواده هاي معزز آنان تبريک عرض کنم.

همچنين دوازدهم ارديبهشت، يادآور ياد و خاطره متفکر و انديشمند بزرگ، استاد فرزانه آيت ا... شهيد مرتضي مطهري، با عنوان گراميداشت روز معلم نامگذاري شده است؛ همانا روز معلم، روز تجليل و تقدير از شرافت انسانيت و ارزش‌هاي والاي انسان‌هاي فرهيخته و انديشمندي است که ايثارگرانه با نور وجودشان مسير سعادت را براي آينده سازان نظام مقدس جمهوري اسلامي روشن مي‌سازند. اينجانب ضمن گراميداشت يادو خاطره استاد شهيد مرتضي مطهري و درود به ارواح طيبه شهداي فرهنگي و دانش آموز، روز بزرگ و پر فروغ معلم را به همه معلمان دلسوز و زحمتکش شهرستان بروجن تبريک و تهنيت عرض مي نمايم و اميدوارم در سايه عنايت پروردگار همواره دراين راه مقدس موفق و پيروز باشيد.
مسعود ملکي
فرماندار شهرستان بروجن

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/08