بررسي مسائل و مشکلات حوزه راه و شهرسازي شهرستان بروجن

کد خبر: 155858 تاریخ انتشار: 1400/02/13
نمایش: 555
اخبار
فرماندار شهرستان بروجن گفت: براي حذف دو نقطه حادثه خيز حد فاصل سه راهي امام قيس تا روستاي گدار کبک در محور بروجن- لردگان 100 ميليارد ريال هزينه شده است.
به گزارش روابط عمومي فرمانداري، فرماندار شهرستان بروجن در جلسه بررسي مسائل و مشکلات حوزه راه و شهرسازي گفت: دو نقطه حادثه‌خيز حد فاصل سه‌راهي امام‌قيس تا روستاي گدار کبک در محور بروجن _ لردگان با مشخصات فني و استاندارد، اصلاح و ساماندهي شد.
مسعود ملکي افزود: براي حذف اين نقاط حادثه‌خيز در سه‌راهي امام‌قيس از قطعه ۳ مربوط به طرح چهارخطه شهرکرد _ بروجن _ لردگان ۱۰۰ ميليارد ريال هزينه شده است.
 ملکي با اشاره به پيگيري هاي لازم و رفع معارضين اراضي محور ۴ خطه سه راهي گندمان به بلداجي خواستار تسريع در اجراي ۵ کيلومتر باقي مانده اين پروژه شد.
فرماندار شهرستان بروجن با بيان اينکه تنها يک کيلومتر از محور شرياني بروجن به خوزستان در کيلومتر 38 (حدفاصل روستاي گردبيشه تا پل کره‌بس) به‌صورت جاده دوطرفه باقي مانده و حجم زيادي از تصادفات منجر به فوت و جرح در همين قطعه به‌وقوع مي‌پيوندد گفت: تسريع در تکميل قطعه باقيمانده در اين محور ضروري است.
ملکي تأکيد کرد: اداره راهداري و حمل و نقل جاده اي استان نسبت به عمليات آشکارسازي و ايمن سازي محورهاي مواصلاتي شهرستان بروجن با نصب تابلو و علائم ايمني، اجراي حفاظ و تعمير و اصلاح گاردريل، نصب چراغ چشمک زن و... جهت افزايش ايمني راه ها و کاهش تصادفات جاده اي اقدام کند.
گفتني است اين جلسه به رياست فرماندار و با حضور نماينده مردم شهرستان بروجن در مجلس شوراي اسلامي، معاون هماهنگي امور عمراني استاندار، رئيس سازمان مديريت و برنامه ريزي استان، مديران کل راه و شهرسازي و راهداري و حمل و نقل جاده اي استان و معاون مدير کل شرکت ساخت وتوسعه راه هاي منطقه غرب و مرکز کشور در سالن اجتماعات فرمانداري برگزار شد.

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/08