کارگروه رصد فضاي مجازي شهرستان بروجن

کد خبر: 155986 تاریخ انتشار: 1400/02/30
نمایش: 574
اخبار
فرماندار شهرستان بروجن گفت: ارتباط تنگاتنگ فضاي مجازي با فضاي حقيقي ضمن فراهم نمودن زمينه اطلاع رساني سريع و گسترده، ظرفيت هاي ارزشمندي ايجاد کرده و بايد تلاش شود با يک برنامه ريزي مدون استفاده مطلوب از فضاي مجازي در جامعه فراهم شود.
به گزارش روابط عمومي فرمانداري، فرماندار شهرستان بروجن در جلسه کارگروه رصد فضاي مجازي شهرستان با بيان اينکه ارتباط تنگاتنگ فضاي مجازي با فضاي حقيقي ضمن فراهم نمودن زمينه اطلاع رساني سريع و گسترده، ظرفيت هاي ارزشمندي ايجاد کرده گفت: در شرايط حساس کنوني بايد تلاش شود با يک برنامه ريزي مدون استفاده مطلوب از فضاي مجازي در جامعه فراهم شود.
مسعود ملکي با اشاره نقش و تاثير فضاي مجازي در جامعه افزود: رصد فضاي مجازي توسط دستگاه هاي امنيتي و انتظامي، توليد محتوا و انتشار جهت برطرف کردن ابهامات يا اطلاع رساني اقدامات با محوريت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامي و با کمک ساير دستگاه هاي مرتبط و استفاده از ظرفيت رسانه هاي سطح شهرستان صورت گيرد.
ملکي اظهار کرد: 52 کانال و پيج خبري و اطلاع‌رساني به صورت رسمي و غيررسمي در شبکه‌هاي اجتماعي شهرستان بروجن فعال بوده که ضمن رصد و پايش فضاي مجازي، از اين ظرفيت در حوزه‌هاي اجتماعي، فرهنگي، سياسي و... استفاده و بهره‌برداري مطلوب خواهد شد.
وي پيرامون مديريت فضاي مجازي در انتخابات با اشاره به دستورالعمل وزارت کشور در موضوع تخلفات و تبليغات زودهنگام انتخاباتي، خواستار اطلاع رساني به موقع دستگاه ها به فرمانداري شد.
ملکي تدوين اطلس فضاي مجازي شهرستان با همکاري و مشارکت اعضاي کارگروه را ضروري عنوان کرد.
 

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/08