انجمن حمايت از زندانيان شهرستان بروجن

کد خبر: 156045 تاریخ انتشار: 1400/03/08
نمایش: 564
اخبار
فرماندار شهرستان بروجن گفت: حمايت از خانواده زندانيان در حوزه آسيب هاي اجتماعي و فرهنگي در کنار کمک هاي اقتصادي ضروري است.
به گزارش روابط عمومي فرمانداري، فرماندار شهرستان بروجن در جلسه انجمن حمايت از زندانيان که با حضور مدير کل زندان هاي استان برگزار شد گفت:  حمايت از خانواده زندانيان در حوزه آسيب هاي اجتماعي و فرهنگي در کنار کمک هاي اقتصادي ضروري است.
مسعود ملکي با تأکيد براهميت ايجاد اشتغال براي زندانيان و لزوم بستر سازي حمايت از زندانيان به ويژه در حوزه اشتغال گفت: تسهيلات اشتغالزايي به زندانيان و خانواده هاي آن ها با همکاري کميته امداد امام خميني (ره) استان توسط انجمن حمايت از زندانيان شهرستان پرداخت مي‌شود.
ملکي همکاري در آزادسازي زندانيان،  پرداخت کمک جهيزيه، سرکشي از خانواده زندانيان، تهيه و توزيع بسته هاي حمايتي، کاشت 25 هزار نشا گياهان دارويي و ... را از جمله اقدامات انجمن حمايت از زندانيان شهرستان در سال جاري عنوان کرد.
در پايان اين جلسه طي حکمي از سوي رئيسيان زاده مدير کل دفتر اقدامات حمايتي سازمان زندان ها، احمد هادي پور به عنوان مدير عامل انجمن حمايت از زندانيان بروجن معرفي و از تلاش هاي حسين بهرامي قدرداني شد.
 
 
 
 

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/08