شوراي اداري شهرستان بروجن برگزار شد

کد خبر: 156063 تاریخ انتشار: 1400/03/12
نمایش: 582
اخبار
فرماندار شهرستان بروجن اتحاد و انسجام بين مردم، مسئولان و گروه هاي مختلف را ضروري عنوان کرد و گفت: پرداختن به مسائل اقتصادي و توسعه متوازن بايد به دور از هرگونه ياس و نااميدي بين مردم انجام شود.
به گزارش روابط عمومي فرمانداري، فرماندار شهرستان بروجن در دومين جلسه شوراي اداري با اشاره به پيروزي اخير غزه در مقابل رژيم صهيونيستي اظهار داشت: وعده 25 ساله فروپاشي اسرائيل زودتر از پيش‌بيني‌ها محقق مي‌شود.
مسعود ملکي با اشاره به وجود برخي نارسايي‌ها و کمبودها در کشور گفت: با فهم بالاي مردم، نظام جمهوري اسلامي همچنان پويا، زنده و با توفيقات روزافزون همراه است.
رئيس شوراي اداري شهرستان بروجن با اشاره به پيگيري هاي صورت گرفته با مسئولان استاني گفت: بايد کمبود مرغ مورد نياز مردم اين شهرستان جبران و به موقع تامين شود.
مسعود ملکي افزود: 25 واحد مرغداري اين شهرستان 900 تن مُرغ زنده خود را به کشتارگاه‌هاي چهارمحال و بختياري تحويل دادند و از اين ميزان کمتر از 300 تن به شهرستان بروجن اختصاص يافت و بقيه در ساير نقاط استان توزيع شد.
 ملکي تصريح کرد: اين در حالي است که پيش از اين، توليد مُرغ بروجن به استان اصفهان داده و 2 برابر آن وارد شهرستان بروجن مي‌شد.
ملکي يادآور شد: در ماه‌هاي قبل روزانه 15 تن مُرغ از اصفهان وارد شهرستان بروجن ميشد اما اکنون علاوه بر کشتار مُرغ توليدي اين شهرستان در کشتارگاه‌هاي چهارمحال و بختياري روزانه تنها چهار هزار و 600 کيلوگرم سهميه به شهرستان بروجن اختصاص مي‌يابد.
فرماندار شهرستان بروجن با اشاره به در پيش بودن انتخابات 1400 افزود: مسئولان دستگاه‌هاي اجرايي مختلف در شهرستان بروجن بايد در اين مدت پوياتر و پاسخ‌گوتر از قبل باشند.
مسعود ملکي تصريح کرد: بخشداران و مسئولان دستگاه‌هاي اجرايي مختلف با رسانه‌هاي گروهي ارتباط برقرار و نسبت به پاسخ‌گويي و اطلاع‌رساني امور براي مردم اقدام و اميد و اعتماد بين مردم ايجاد کنند.
وي پيگيري و رفع مشکلات به‌صورت مسئله‌محور را ضروري برشمرد و يادآور شد: تنش آبي در شهرستان بروجن به يک مسئله جدي در حوزه آشاميدني، کشاورزي، دامداري و دامپروري تبديل شده است.
ملکي اظهار داشت: مسئولان مرتبط با امور آب در بخش‌هاي مختلف بايد نسبت به چاره‌انديشي جدي و سريع در اين بخش اقدام کنند.
وي با اشاره به خشکسالي‌هاي مستمر و کمبود شديد منابع آب گفت: گروه‌هاي مختلف به‌ويژه دستگاه‌هاي اجرايي صرفه‌جويي در مصرف آب را اولويت اصلي خود قرار دهند.
رييس شوراي اداري شهرستان بروجن تاکيد کرد: شرکت توزيع نيروي برق بايد ميزان مصرف انرژي برق در دستگاه‌هاي اجرايي را رصد و از هرگونه مصرف بيش از حد، جلوگيري و با متخلفان برخورد کنند.
ملکي تصريح کرد: هرگونه ماموريت و يا مرخصي مسئولان دستگاه‌هاي اجرايي شهرستان بروجن بايد با معرفي و اعلام جانشين به فرمانداري باشد.
وي يادآور شد: دستگاه‌هاي خدمات‌رسان توجه ويژه‌تري در ارائه خدمات به صنايع مختلف داشته باشند تا در سال توليد، پشتيباني‌ها و مانع‌زدايي‌ها، با اخلال و يا رکود در توليد مواجه نشويم.
فرماندار بروجن با اشاره به شيوع ويروس کرونا در جامعه اظهار داشت: مسئولان دستگاه‌هاي اجرايي، مردم و گروه‌هاي مختلف بايد همچنان براي ريشه‌کني و مهار اين ويروس تلاش و نسبت به استفاده از ماسک، رعايت پروتکل‌هاي بهداشتي و فاصله‌گذاري اجتماعي اقدام کنند.
وي با اشاره به در پيش بودن انتخابات 1400 گفت: براي برگزاري روند مطلوب و فراهم کردن زمينه حضور حداکثري مردم در اين دوره از انتخابات، تمامي دستگاه‌هاي اجرايي موظف به همکاري با فرمانداري و ستاد انتخابات هستند.
ملکي تاکيد کرد: هيچ‌کدام از مسئولان دستگاه‌هاي اجرايي حق تبليغ له يا عليه هيچ‌يک از نامزدهاي انتخاباتي را ندارند، در غير اين‌صورت با متخلفان برابر قانون برخورد مي‌شود.
نماينده مردم شهرستان بروجن در مجلس شوراي اسلامي اظهار داشت: در آستانه دو انتخابات بزرگ هستيم، انتخابات به معناي حضور مردم براي تعيين سرنوشت آينده خودشان است و مفهوم دموکراسي که امروز در جهان مطرح است دخيل و سهيم بودن مردم در سرنوشت خودشان است.
حجت‌الاسلام و المسلمين اميرقلي جعفري تصريح کرد: مشارکت حداقلي سمي مهلک براي نظام جمهوري اسلامي ايران است، هرچه سطح مشارکت بالاتر باشد اقتدار نظام بيشتر است و در صحنه بين‌المللي مي‌تواند حرف براي گفتن داشته باشد.
جعفري  گفت: عامل بروز بيشتر مشکلات درون کشور است و ربطي به اعمال تحريم ها عليه کشور ندارد.
وي افزود: انتخاب اصلح و روي کار آمدن يک دولت انقلابي و جهادي مي تواند مشکلات کنوني کشور را رفع کنند.
نماينده مردم شهرستان بروجن در مجلس شوراي اسلامي تاکيد کرد: مسئولان به صورت شبانه روزي تلاش و طرح هاي مهم را به سمت و سوي تأمين اعتبارات با هدف تسريع در تکميل و بهره برداري هدايت کنند.

 

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/08