نشست توجيهي داوطلبان شوراهاي اسلامي شهرهاي شهرستان بروجن

کد خبر: 156089 تاریخ انتشار: 1400/03/18
نمایش: 597
اخبار
فرماندار شهرستان بروجن گفت: همواره مولفه‌هاي مهمي نظير بي‌طرفي، قانونمداري، امنيت، سلامت، مشارکت و رقابت جزو جدايي‌ناپذير انتخابات در کشور بوده و داوطلبان بايد با رعايت قانون در ايجاد اين مولفه ها و برگزاري يک انتخابات سالم تلاش کنند.
به گزارش روابط عمومي فرمانداري، اولين نشست توجيهي آموزشي داوطلبان شوراهاي اسلامي شهرهاي شهرستان بروجن به رياست فرماندار و با حضور اعضاي شوراي تامين شهرستان، رئيس هيات بازرسي انتخابات شهرستان و رئيس هيات نظارت انتخابات شوراهاي اسلامي در فرهنگسراي بروجن برگزار شد.
فرماندار شهرستان بروجن ضمن تشکر از حضور داوطلبان در عرصه انتخابات و فراهم آوردن زمينه مشارکت مردم گفت: شوراهاي شهر و روستا از ارکان تصميم گيري است که با راي مردم انتخاب مي شوند و فراهم آوردن زمينه مشارکت مردم در انتخابات يکي از مباحثي است که در همه ادوار مورد تاکيد بوده است.
مسعود ملکي با اشاره به بيانات رهبر انقلاب اسلامي که انتخابات را مظهر اقتدار ملي و نماد مردم سالاري ديني بيان کردند اظهار کرد: همواره مولفه‌هاي مهمي نظير بي‌طرفي، قانونمداري، امنيت، سلامت، مشارکت و رقابت جزو جدايي‌ناپذير انتخابات در کشور بوده است و داوطلبان بايد با رعايت قانون در ايجاد اين مولفه ها و برگزاري يک انتخابات سالم تلاش کنند.
ملکي ضمن دعوت از داوطلبان اين دوره به اجراي صحيح قوانين و مقرارت انتخاباتي به مقوله ي رعايت اصل بي طرفي و رعايت عدالت در برابر داوطلبان اشاره کرد و تاکيد کرد: داوطلبان بايد تلاش خود را براي زمينه سازي مشارکت حداکثري  مردم  به کار بندند و نسبت به قوانين انتخابات متعهد باشند.
وي افزود: همه خواهان انتخابات عادلانه، سالم و بي طرف مي باشند که مهمترين وظيفه داوطلبان معرفي و شناخت خود به مردم جهت انتخاب فرد اصلح بايد در چارچوب قانوني باشد.
ملکي گفت: با توجه به وضعيت بيماري کرونا رعايت دستورالعمل هاي بهداشتي به عنوان تنها راهکار براي حفظ ايمني و سلامت عمومي ضرورتي جدي است و بايد دستورالعمل هاي بهداشتي در ستادهاي تبليغاتي رعايت شود.
فرماندار بروجن به مصاديق تخلفات و جرايم انتخاباتي اشاره داشت و افزود: رعايت اخلاق در انتخابات بسيار مهم است و لازم است تمامي داوطلبان، قانون هاي انتخاباتي را بخوانند و ابهامات خود را از ستاد انتخابات پيگير شده و رفع نمايند.

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/08