فرماندار شهرستان بروجن:

بزرگترين واحد توليد مخازن کمپوزيت کشور در بروجن به چرخه توليد باز مي‌گردد

کد خبر: 156101 تاریخ انتشار: 1400/03/21
نمایش: 591
اخبار
فرماندار شهرستان بروجن گفت: واحد توليد مخازن کمپوزيتي پويا با ظرفيت توليد 250 هزار مخزن در سال، بزرگترين واحد توليد مخازن کمپوزيت در کشور مي‌باشد.
به گزارش روابط عمومي فرمانداري، فرماندار شهرستان بروجن در جلسه اقتصاد مقاومتي اين شهرستان که با حضور دادستان عمومي و انقلاب مرکز استان و رئيس سازمان صنعت، معدن و تجارت و جمعي از مسئولان شهرستان برگزار شد گفت: واحد توليد مخازن کمپوزيتي پويا با ظرفيت توليد 250 هزار مخزن در سال، بزرگترين واحد توليد مخازن کمپوزيت در کشور مي‌باشد.
مسعود ملکي اظهار داشت: اين واحد توليدي با بهره‌گيري از آخرين تکنولوژي روز دنيا، توان توليد مخازن گاز مايع و CNG تا 1300 ليتر گنجايش را دارا مي‌باشد.
ملکي افزود: پس از آمريکا، کانادا، آلمان و چين، استقرار تجهيزات و ماشين‌آلات تخصصي و هاي‌تک در اين واحد توليدي، ايران را به پنجمين کشور دارنده تکنولوژي توليد مخازن فول کمپوزيت جهان تبديل کرده است.
وي گفت: از سال 94 و با تأخير در تقسيط تسهيلات دريافتي و ايجاد شائبه‌هاي مالي توسط يکي از بانک‌هاي عامل، اين واحد توليدي به حالت تعطيل درآمده است.
ملکي با بيان اينکه اولويت ما بدون جانبداري از بانک يا واحد توليدي صرفا احياي مجدد اين واحد توليدي و بازگشت به چرخه توليد و اشتغال است اظهار کرد: رسيدگي به پرونده موجود در محاکم قضايي در کنار واگذاري ۵۰ ميليارد ريال تسهيلات بانکي، منجر به بازگشت اين واحد به چرخه توليد و قطع وابستگي کشور به واردات خواهد شد.
وي افزود: کارگروهي متشکل از قوه قضاييه، صنعت، معدن و تجارت و بانک در جهت راستي آزمايي فعال شود و نتيجه به دادستاني استان اعلام و از طريق مکاتبه با دادستاني کل و مراجع قضايي نسبت به تسهيل در رسيدگي به اين پرونده قضايي و رفع مشکل اين واحد توليدي اقدام شود.
در پايان اين جلسه از واحد توليد مخازن کمپوزيتي پويا بازديد به عمل آمد.

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/08