همزمان با سراسر کشور

کد خبر: 156142 تاریخ انتشار: 1400/03/28
نمایش: 528
اخبار
همزمان با سراسر کشور فرآيند سيزدهمين دوره انتخابات رياست جمهوري و ششمين دوره انتخابات شوراهاي اسلامي شهر و روستا رأس ساعت7 صبح 1400/3/28 در حوزه انتخابيه شهرستان بروجن آغاز شد.
به گزارش روابط عمومي فرمانداري، همزمان با سراسر کشور فرآيند سيزدهمين دوره انتخابات رياست جمهوري و ششمين دوره انتخابات شوراهاي اسلامي شهر و روستا رأس ساعت7 صبح 1400/3/28 در حوزه انتخابيه شهرستان بروجن آغاز شد.
فرماندار، نماينده مردم شهرستان بروجن در مجلس شوراي اسلامي، اعضاي شوراي تأمين و برخي از مسئولان در دقايق ابتدايي آغاز روند رأي گيري با حضور در يکي از شعب، رأي خود را به صندوق انداختند.
فرماندار شهرستان بروجن گفت: در مجموع 70 شعبه شهري و 34 شعبه روستايي در سطح شهرستان بروجن به منظور برگزاري انتخابات سيزدهمين دوره رياست جمهوري و ششمين دوره شوراهاي اسلامي شهر و روستا در نظر گرفته شده است.
مسعود ملکي همچنين با بيان اينکه 3000 نفرعوامل اجرايي، نظارتي، بازرسي، بهداشتي، امنيتي و پشتيباني در برگزاري انتخابات مشارکت دارند، اجراي قانون و رعايت اصل بي طرفي را  فصل الخطاب مجريان برگزاري انتخابات عنوان کرد.
ملکي افزود: کليه تمهيدات بهداشتي به منظور جلوگيري از ازدحام جمعيت در شعب پيش بيني شده و شهروندان در اين خصوص نگراني نداشته باشند.

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/08