آيين تجليل از دست اندرکاران انتخابات ۱۴۰۰ در شهرستان بروجن + تصاوير

کد خبر: 156162 تاریخ انتشار: 1400/04/02
نمایش: 561
اخبار
فرماندار شهرستان بروجن با اشاره به حضور وحدت‌آفرين مردم اين شهرستان در انتخابات ۱۴۰۰ گفت:‌ حضور حماسي و پُر شور مردم در پاي صندوق‌هاي راي، تحريم فشار حداکثري دشمن عليه ايران براي دلسردي مردم از انتخابات را شکست داد.
به گزارش روابط عمومي فرمانداري، مسعود ملکي روز چهارشنبه در آيين تجليل از دست‌اندرکاران انتخابات در شهرستان بروجن تاکيد کرد: مردم برندگان اصلي و واقعي انتخابات هستند چرا دشمن از ابتداي پيروزي انقلاب اسلامي ايران تاکنون به‌ويژه در يک دهه گذشته و به‌خصوص در پنج سال اخير با اعمال تحريم‌هاي ظالمانه و فشارهاي ديگر، تلاش‌هاي زيادي براي ضربه به جمهوري اسلامي انجام داد اما همواره با حضور به‌موقع مردم در صحنه‌هاي مختلف، نقشه‌هاي دشمنان خنثي و بي‌اثر مي‌شود.
ملکي تصريح کرد: ۴۷ درصد واجدان شرايط راي دادن در شهرستان بروجن برابر ۴۶ هزار و ۳۰۶ نفر براي انتخابات سيزدهمين دوره رياست جمهوري و ۴۶.۵ درصد برابر ۴۵ هزار و ۴۲۸ نفر براي انتخابات ششمين دوره شوراهاي اسلامي  مشارکت کردند.
فرماندار بروجن اظهار داشت: در انتخابات ۱۴۰۰ براي کسب کرسي‌هاي شوراهاي اسلامي اين شهرستان ۳۷۳ نامزد با يکديگر رقابت کردند که از اين تعداد ۲۵۹ نامزد مختص شوراهاي روستايي و ۱۱۴ نامزد مربوط به انتخابات شوراهاي شهرها بوده‌اند.
وي گفت:‌ ۹۳ درصد نامزدهاي انتخابات شوراهاي شهرهاي شهرستان بروجن از آقايان و هفت درصد از بين بانوان بودند.
ملکي تاکيد کرد: همچنين ۹۷ درصد نامزدهاي انتخابات شوراهاي روستاهاي شهرستان بروجن از ميان آقايان و سه درصد از جامعه بانوان بوده است.
وي افزود:‌ براي برگزاري انتخابات در شهرستان بروجن ۱۰۴ شعبه اخذ راي شامل ۸۵ شعبه ثابت و ۱۹ شعبه سيار در نظر گرفته شده بود.
نماينده مردم شهرستان بروجن در مجلس شوراي اسلامي نيز گفت: مردم در ۲۸ خردادماه امسال با حضور در پاي صندوق‌هاي راي، حماسه‌اي ديگر خلق کردند.
حجت‌الاسلام اميرقلي جعفري از طريق ارتباط تلفني با اين مراسم تصريح کرد: علاوه بر تلاش‌هاي فراوان جبهه جهاني عليه جمهوري اسلامي،‌ اما مردم بار ديگر به صحنه آمدند و به نداي مقام معظم رهبري لبيک گفتند.
وي يادآور شد: استکبار جهاني براي تحريم انتخابات و جلوگيري از حضور حداکثري مردم در اين انتخابات تلاش‌هاي فراواني کرد که البته مانند هميشه با مشارکت گسترده مردم و شکست در توطئه‌هاي خود مواجه شد.
امام جمعه بروجن نيز گفت:‌ با حضور گسترده و مشارکت مردم ايران در انتخابات، جهانيان متوجه استمرار حمايت ايرانيان از نظام جمهوري اسلامي شدند.
حجت‌الاسلام سيد محمد احمدي تاکيد کرد: مردم با حضور حداکثري خود در انتخابات ۲۸ خرداد امسال حماسه‌اي پُرشور را آفريدند و به رخ جهان کشاندند.
وي اظهار داشت: اين در حالي است که ۶۰ کشور دنيا به بهانه شيوع ويروس کرونا، انتخابات مختلف در کشورهاي خود را برگزار نکردند و آن را به تاخير انداخته‌اند.
احمدي تصريح کرد: مردم همانند دوران پيروزي انقلاب اسلامي، حضور در ميدان جنگ تحميلي و عرصه‌هاي ديگر، با آمدن در پاي صندوق‌هاي راي از انتخابات ۱۴۰۰ و نظام جمهوري اسلامي دفاع کردند.

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/08