فرماندار شهرستان بروجن:

شهرستان بروجن به قطب گلخانه‌اي چهارمحال و بختياري تبديل مي‌شود

کد خبر: 156196 تاریخ انتشار: 1400/04/09
نمایش: 613
اخبار
فرماندار شهرستان بروجن گفت: طي دو سال گذشته سطح زير کشت گلخانه در شهرستان بروجن به ۱۷ هکتار رسيده و در حال حاضر نيز ۵ هکتار گلخانه ديگر در حال احداث است.
به گزارش روابط عمومي فرمانداري، جلسه بررسي مسائل و مشکلات حوزه کشاورزي، منابع طبيعي و آبخيزداري شهرستان بروجن به رياست مسعود ملکي فرماندار و با حضور مديرعامل آب منطقه اي و رئيس سازمان جهاد کشاورزي استان و جمعي از مسئولان استاني و شهرستان در سالن جلسات فرمانداري برگزار شد.
فرماندار شهرستان بروجن با اشاره به خشکسالي هاي اخير، نسبت به احداث و توسعه مجتمع‌هاي گلخانه‌اي، استفاده بهينه از منابع آبي، اصلاح الگوي کشت و افزايش بهره‌وري محصولات کشاورزي و... تأکيد کرد.
مسعود ملکي گفت: در دو سال گذشته سطح زير کشت گلخانه در شهرستان بروجن به 17 هکتار رسيده و در حال حاضر نيز 5 هکتار گلخانه ديگر در حال احداث است.
وي با بيان اينکه از نيمه دوم سال گذشته تاکنون پرونده 131 متقاضي احداث گلخانه به ظرفيت 193 هکتار تشکيل شده، افزود: با تکميل شهرک‌هاي گلخانه‌‌اي شهرهاي فرادنبه، گندمان، بلداجي و نقنه سطح زير کشت گلخانه‌اي در شهرستان بروجن به 200 هکتار خواهد رسيد.
فرماندار بروجن ايجاد زيرساخت‌هاي لازم از قبيل آب، برق، گاز و... را لازمه تحقق شهرک‌هاي گلخانه‌اي عنوان کرد و تصريح کرد: در چشم اندازي 5 ساله شهرستان بروجن به قطب گلخانه‌اي چهارمحال و بختياري تبديل خواهد شد.

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/08