ستاد پيشگيري، هماهنگي و فرماندهي عمليات پاسخ به بحران شهرستان بروجن

کد خبر: 156204 تاریخ انتشار: 1400/04/11
نمایش: 780
اخبار
فرماندار شهرستان بروجن: تمامي دستگاه‌هاي عضو ستاد آمادگي کامل به منظور مقابله با حوادث احتمالي را داشته باشند و اقدامات و برنامه ريزي هاي لازم در اين خصوص با جديت انجام پذيرد.
به گزارش روابط عمومي فرمانداري، فرماندار شهرستان بروجن در جلسه ستاد پيشگيري، هماهنگي و فرماندهي عمليات پاسخ به بحران اين شهرستان گفت: تمامي دستگاه‌هاي عضو ستاد آمادگي کامل به منظور مقابله با حوادث احتمالي را داشته باشند و اقدامات و برنامه ريزي هاي لازم در اين خصوص با جديت انجام پذيرد.
مسعود ملکي با توجه به فصل گرما و شيوع خطرات ناشي از آتش سوزي در اين فصل اظهار داشت: تمهيدات لازم براي پيشگيري از آتش سوزي‌هاي احتمالي انجام شود و کليه دستگاه ها آمادگي لازم به منظور اعزام نيرو و تجهيزات اطفاء حريق در صورت بروز حادثه آتش سوزي در عرصه هاي منابع طبيعي و محيط زيست را داشته باشند.
وي با اشاره به خشکسالي‌هاي اخير و به منظور مديريت منابع آب و افزايش بهره وري در بخش کشاورزي تأکيد کرد: کشت گياهان دارويي، احداث و توسعه مجتمع‌هاي گلخانه‌اي، آموزش و اطلاع رساني به کشاورزان در خصوص اصلاح الگوي کشت، در دستور کار جهاد کشاورزي قرار گيرد.
ملکي استفاده بهينه و صرفه جويي در مصرف آب و برق را ضروري عنوان کرد و افزود: به منظور جلوگيري از قطعي و جيره بندي آب، نيازمند همراهي و مشارکت بيش از  پيش مردم در صرفه جويي و استفاده بهينه از منابع هستيم.
 

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/08