فرماندار بروجن خبر داد:

۶ ميليارد و ۹۰۰ ميليون تومان اعتبار به فصل صنعت و معدن اختصاص يافت

کد خبر: 156272 تاریخ انتشار: 1400/04/24
نمایش: 745
اخبار
فرماندار شهرستان بروجن گفت: در سال جاري و از محل اعتبارات تملک دارايي هاي سرمايه‌اي، افزون بر ۶ ميليارد و ۹۰۰ ميليون تومان اعتبار براي فصل صنعت و معدن مصوب شده است.
به گزارش روابط عمومي فرمانداري، جلسه بررسي مسائل و مشکلات واحدهاي توليدي، صنعتي و شهرک‌هاي صنعتي شهرستان بروجن به رياست مسعود ملکي فرماندار و با حضور نماينده مردم شهرستان بروجن در مجلس شوراي اسلامي، مدير عامل شرکت شهرک‌هاي صنعتي، مدير عامل شرکت توزيع نيروي برق استان و جمعي از مسئولان استاني و شهرستان در سالن جلسات فرمانداري برگزار شد.
فرماندار شهرستان بروجن با اشاره به اينکه ۴۴ درصد صنعت استان چهارمحال و بختياري در اين شهرستان واقع شده است گفت: در سال جاري از محل اعتبارات تملک دارايي هاي سرمايه اي شهرستان افزون بر ۶ ميليارد و ۹۰۰ ميليون تومان اعتبار براي فصل صنعت و معدن مصوب شده است.
مسعود ملکي با بيان اينکه طي چند سال اخير نزديک به ۶۰۰ ميليارد تومان در حوزه برق اين شهرستان سرمايه گذاري شده است گفت: در سال جاري توسعه پست سفيددشت، جانمايي پست جديد منطقه سفيددشت، احداث پست ۲ شهرک صنعتي بروجن و توسعه زير ساخت‌هاي برق در شهرک‌هاي صنعتي سطح شهرستان در دستور کار قرار گرفته است.
ملکي اظهار کرد: با صرف اعتباري افزون بر 45 ميليارد ريال، سيستم استحصال پساب تصفيه‌خانه فاضلاب صنعتي بروجن ارتقا يافت.
وي افزود: با نصب تجهيزات پيشرفته تا 70 درصد از انتشار بوي نامطبوع فاضلاب جلوگيري شده است.
گفتني است در پايان اين جلسه با حضور فرماندار، نماينده مردم شهرستان بروجن در مجلس شوراي اسلامي، معاون هماهنگي امور اقتصادي استاندار، رئيس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان و جمعي ديگر از مسئولان از واحد توليد مخازن کمپوزيتي پويا بازديد به عمل آمد.

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/08