معاون سازمان برنامه و بودجه از طرح هاي عمراني بازديد کرد

کد خبر: 156296 تاریخ انتشار: 1400/04/30
نمایش: 800
اخبار
با حضور معاون سازمان برنامه و بودجه از روند اجرايي طرح‌هاي راه آهن مبارکه به سفيد دشت به شهرکرد، تقاطع غيرهم‌سطح مسير دسترسي به بيمارستان ولي‌عصر (عج) و دانشکده فني و مهندسي بازديد شد
به گزارش روابط عمومي فرمانداري، با حضور معاون سازمان برنامه و بودجه، استاندار چهار محال و بختياري، نماينده مردم شهرستان بروجن در مجلس شوراي اسلامي، فرماندار و جمعي از مسئولان استاني و شهرستاني از روند اجرايي طرح‌هاي راه آهن مبارکه به سفيد دشت به شهرکرد، تقاطع غيرهم‌سطح مسير دسترسي به بيمارستان ولي‌عصر (عج) و دانشکده فني و مهندسي از نزديک بازديد و در جريان روند اجراي اين طرح ها قرار گرفتند.
معاون امور اقتصادي و هماهنگي سازمان برنامه و بودجه با تاکيد بر توسعه زيرساخت ها گفت: در سال‌جاري ۲ هزار ميليارد ريال به راه‌آهن مبارکه به سفيددشت به شهرکرد اختصاص پيدا کرد.
سيد حميد پورمحمدي در حاشيه بازديد از طرح راه‌آهن مبارکه به سفيددشت به شهرکرد تاکيد کرد: اين طرح هم‌اکنون ۵۰ درصد پيشرفت فيزيکي دارد و چند پيمانکار در قطعه‌هاي مختلف آن در حال فعاليت هستند.
وي افزود: با بهره‌برداري از راه‌آهن مبارکه به سفيددشت به شهرکرد، توليدات واحدهاي توليدي چهارمحال و بختياري از طريق شبکه ريلي جابه‌جا مي‌شود.

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/08