12 مرداد، سالروز تاسيس شوراي هماهنگي تبليغات اسلامي

کد خبر: 156354 تاریخ انتشار: 1400/05/12
نمایش: 689
اخبار
مسعود ملکي فرماندار شهرستان بروجن در پيامي ۱۲مرداد ماه سالروز تاسيس شوراي هماهنگي تبليغات اسلامي به فرمان حضرت امام خميني(ره) را گرامي داشت.
به گزارش روابط عمومي فرمانداري شهرستان بروجن، متن پيام به شرح زير است:

دوازدهم مردادماه سالروز تاسيس شوراي هماهنگي تبليغات اسلامي، از ثمرات، برکات و دستاوردهاي انقلاب اسلامي است که رسالت خطير سياستگذاري، مديريت، هماهنگي و نيز برگزاري مراسم، مناسبت ها، تعظيم شعائرالله، بزرگداشت و زنده نگه داشتن ايام الله را به عهده دارد. شوراي هماهنگي تبليغات اسلامي تريبون فراگير و گسترده اعلام مواضع صريح و شفاف ملت بزرگ و هميشه در صحنه ايران اسلامي در عرصه هاي مختلف داخلي، منطقه اي و بين المللي است که نمايش قدرت نرم نظام اسلامي و مردم و اقتدار و عزم ملي ايران در عرصه هاي مهم و تاثيرگذاري جدي در روند تحولات اساسي داخلي و بين المللي است.
اينجانب ضمن تبريک سالروز تاسيس اين نهاد مقدس به مسئول محترم شوراي هماهنگي تبليغات اسلامي شهرستان، از تلاش‌هاي خالصانه و مجدّانه اين نهاد در جهت حفظ و صيانت از نظام و آرمان هاي انقلاب اسلامي صميمانه تقدير و تشکر نموده، اميد است با اتکال به خداوند متعال و رهنمودهاي مقام معظم رهبري(مدظله العالي)؛ ظل توجهات حضرت ولي عصر(عج) در حفظ انسجام منطقي بين دستگاه ها براي هماهنگي در تبليغات بر اساس معنويات در جهت رشد و شکوفايي و تحقق اهداف متعالي نظام مقدس جمهوري اسلامي موفق و مويد باشيد.
مسعود ملکي
فرماندار شهرستان بروجن

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/08