پيام تبريک فرماندار شهرستان بروجن به مناسبت روز خبرنگار

کد خبر: 156379 تاریخ انتشار: 1400/05/16
نمایش: 827
اخبار
مسعود ملکي فرماندار شهرستان بروجن در پيامي روز خبرنگار را به جهادگران عرصه قلم تبريک گفت.
به گزارش روابط عمومي فرمانداري شهرستان بروجن، متن پيام مسعود ملکي به شرح زير است:
بسمه تعالي
سوگند به قلم و اسرار پنهان در سينه اش. قلم، سلاح انديشمندان در نبرد با جهل و ناآگاهي و عرصه خبررساني عرصه شفافيت‌ها و نجات بخشي جهان بشري از تاريکخانه‌ها و خواب غفلت است. خبرنگاري، نه پيشه اي در راه گذران معيشت و نه پله اي در نردبان مناسبات سياسي، که ثمره عشق و محصول تعهد مردان و زناني است که از جان خود مي‌گذرند و آينه اي در برابر جهان اتفاقات روزمره مي‌گذارند تا انعکاسي باشند از شور و شعور و آگاهي.
هفدهم مرداد ماه يادمان شهادت مظلومانه شهيد محمود صارمي خبرنگار خبرگزاري جمهوري اسلامي و روز خبرنگار فرصت گرانبهايي است تا از مساعي اين سربازان ميدان تعالي و توسعه ايران اسلامي در عصر گستردگي رسانه هاي ارتباط جمعي، قدرداني نماييم و ايمان داشته باشيم که تعهد خبرنگاران ايران اسلامي، در اطلاع رساني و آگاهي بخشي در بستر جريان سيال اطلاعات، بيش از پيش نمودهاي عيني و عملي خود را نشان خواهد داد.
اينجانب ضمن گراميداشت روز خبرنگار، اين روز را به تمام خبرنگاران، اصحاب رسانه، خانواده بزرگ مطبوعات و جامعه اطلاع رساني و فعالان عرصه خبر شهرستان بروجن تبريک و تهنيت عرض نموده و اميدوارم در انجام اين مسئوليت سنگين و خطير همواره موفق و سربلند باشيد.
مسعود ملکي
فرماندار شهرستان بروجن
 

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/08