ستاد شهرستاني مقابله با کرونا

کد خبر: 156402 تاریخ انتشار: 1400/05/24
نمایش: 738
اخبار
فرماندار شهرستان بروجن گفت: از ابتداي مردادماه تا کنون از 4096 بيمار مشکوک اقدام به نمونه گيري شده که نتيجه تست 1825 بيمار مثبت اعلام شده است و ابتلا به کرونا متاسفانه تا کنون منجر به فوت 16 نفر شده است.
به گزارش روابط عمومي فرمانداري، فرماندار شهرستان بروجن در جلسه ستاد شهرستاني مقابله با کرونا گفت: از ابتداي مردادماه تا کنون از 4096 بيمار مشکوک اقدام به نمونه گيري شده که نتيجه تست 1825 بيمار مثبت اعلام شده است و ابتلا به کرونا متاسفانه تا کنون منجر به فوت 16 نفر شده است.
مسعود ملکي اظهار کرد: از امروز با همکاري اداره راهداري و حمل و نقل جاده اي، هلال احمر، بسيج و سپاه کنترل مبادي ورودي اين شهرستان در ۲ ورودي از سمت مبارکه و دهاقان توسط يگان هاي پليس راه اجرايي خواهد شد.
ملکي افزود: بر اساس مصوبه ستاد ملي کرونا سقف برگزاري مراسم هاي مذهبي ۲ ساعت در فضاي باز اعلام شده و با متخلفان احتمالي برخورد قانوني مي‌شود.
وي با تاکيد بر اينکه دسته روي هيئات مذهبي ممنوع است گفت: هيچ گونه مراسم مذهبي، تجمع در روز تاسوعا و عاشورا در امامزاده حمزه علي بلداجي، امامزاده علي بن احمد فرادنبه، امامزاده مير حيدر شاه نقنه، امامزاده قيس و شيث امام قيس، امامزاده سلطان ابراهيم سرپير و ساير بقاع متبرکه برگزار نخواهد شد و مسيرهاي دسترسي به اين اماکن مسدود مي‌باشد.
ملکي گفت: بر اساس مصوبه ستاد ملي کرونا کليه ادارات، اصناف و بانک‌ها به جز مشاغل ضروري از دوشنبه 25 تا شنبه 30 مرداد تعطيل بوده و از بازاريان محترم تقاضا مي‌شود به جهت کنترل وضع موجود همکاري لازم را با ستاد کروناي شهرستان داشته باشند.

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/08