پيام تبريک فرماندار شهرستان بروجن به مناسبت روز پزشک

کد خبر: 156429 تاریخ انتشار: 1400/06/01
نمایش: 786
اخبار
فرماندار شهرستان بروجن در پيامي فرا رسيدن روز پزشک و زاد روز بوعلي سينا را به ايثار گران، جهادگران سلامت و جامعه پزشکي تبريک گفت و ياد و خاطره شهداي مدافع سلامت را گرامي داشت.
فرماندار شهرستان بروجن در پيامي فرا رسيدن روز پزشک و زاد روز بوعلي سينا را به ايثارگران، جهادگران سلامت و جامعه پزشکي تبريک گفت و ياد و خاطره شهداي مدافع سلامت را گرامي داشت.

به گزارش روابط عمومي فرمانداري متن پيام مسعود ملکي به شرح زير است: 

بسم الله الرحمن الرحيم
يکم شهريور ماه سالروز ولادت بزرگ دانشمند و طبيب برجسته و نامدار ايراني جهان اسلام شيخ الرئيس ابوعلي سينا که به شايستگي روز پزشک نامگذاري شده است و پنجم شهريورماه زاد روز دانشمند شهير محمد بن زکرياي رازي و روز داروساز بهانه‌اي است تا تلاش‌هاي ارزنده پزشکان عزيز کشورمان را ارج نهاده و اهميت اين حرفه ارزشمند را يادآور شويم.
سلامت جسم و سلامت جان جامعه، مرهون خدمات حيات بخش پزشکان فرهيخته اي است که در هم آوايي و همکاري شايسته با ديگر دست اندرکاران نظام سلامت، التيام بخش دردمندان و بيماران در سايه ي پر مهر حق تعالي مي باشند.
ايثارگري و از خود گذشتگي پزشکان سرزمينمان ايران در هشت سال دفاع مقدس و حماسه ايثارگري امروزشان در مبارزه با ويروس منحوس کرونا همگي افتخاري است که نصيب اين فرشتگان نجات شده است.  
در اين ايام ماه محرم و عزاداري سيد و سالار شهيدان، ضمن گراميداشت ياد و خاطره شهداي والا مقام مدافع سلامت، اين روز مبارک را به تمامي پزشکاني که در عرصه نظام سلامت تلاش مي کنند به ويژه پزشکان فهيم و توانمند و خانواده فداکار بهداشت و درمان شهرستان بروجن تبريک عرض نموده و از خداوند منان براي تمام زحمت کشان اين عرصه مقدس و همه پيام آوران مهرباني و سلامت، آرزوي توفيق روز افزون،بهروزي و سربلندي مي نمايم.
مسعود ملکي
فرماندار شهرستان بروجن

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/08