دعوت فرماندار شهرستان بروجن جهت شرکت در جشنواره کتابخواني رضوي

کد خبر: 156570 تاریخ انتشار: 1400/06/27
نمایش: 696
اخبار
فرماندار شهرستان بروجن در پيامي از عموم مردم براي شرکت در يازدهمين جشنواره کتابخواني رضوي دعوت کرد.
به گزارش روابط عمومي فرمانداري، به مناسبت برگزاري يازدهمين جشنواره کتابخواني رضوي و با توجه به لزوم ترويج فرهنگ کتابخواني و در راستاي اشاعه فرهنگ منور رضوي، مسعود ملکي فرماندار شهرستان بروجن در پيامي از عموم مردم اين شهرستان براي شرکت در اين جشنواره دعوت کرد.

متن پيام به شرح زير است:

بسم الله الرحمن الرحيم
کتاب، ميراثي ماندگار، پديده اي باشکوه، با ارزش و عنصري رشد آفرين و روشنگر در پهنه زندگي بشر است که نقطه‌ي آغاز رسالت و دعوت اسلامي نيز بر مبناي کتاب، خواندن و مطالعه شکل گرفت.
مطالعه کتاب و کتابخواني از دغدغه هاي اصلي فرهنگي ايران اسلامي و ضرورت جامعه امروزي است که ترويج، تقويت و اشاعه فرهنگ آن نيازمند عزم ملي و مستلزم الگوپذيري از بزرگان دين است که اين امر مهم همراهي و مشارکت تمامي نهادها و دستگاه هاي اجرايي را مي‌طلبد.
در همين راستا يازدهمين جشنواره کتابخواني رضوي فرصت مغتنمي است تا تمام اعضاي خانواده ها به سمت و سوي مطالعه و کتاب گرايش بيشتري داشته باشند و بهانه‌اي براي آشنايي بهتر با سبک زندگي و سيره امام رضا عليه السلام و اهل بيت عصمت و طهارت عليهم السلام است.
اينجانب ضمن ارج نهادن به اين رويداد فرهنگي، از عموم مردم فرهيخته شهرستان بروجن دعوت مي‌کنم با شرکت در جشنواره کتابخواني رضوي ضمن کمک به اشاعه فرهنگ کتاب و کتابخواني، گوشه‌اي از معارف اهل بيت(ع) را مرور و از درياي بيکران علوم الهي که از طريق سيره و منش امامان معصوم منعکس شده است؛ استفاده کنند.
مسعود ملکي
فرماندار شهرستان بروجن

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/08