شوراي اداري شهرستان بروجن برگزار شد

کد خبر: 156597 تاریخ انتشار: 1400/06/31
نمایش: 757
اخبار
فرماندار شهرستان بروجن گفت: مسئولان دستگاه‌هاي اجرايي اين شهرستان بايد در حوزه کاري خود ساکن باشند و تا قبل از سکونت حق ندارند از خودروهاي دولتي براي تردد استفاده کنند.
به گزارش روابط عمومي فرمانداري، فرماندار شهرستان بروجن در سومين جلسه شوراي اداري اين شهرستان با گرامي‌داشت ۳۱ شهريورماه سالروز دوران دفاع مقدس گفت: هشت سال دفاع مقدس به تاسي از نهضت سرخ عاشورا ماندگارترين پيام‌ها را به ارمغان آورد، اوج تجلي مبارزه با زياده‌خواهي دشمنان را به نمايش گذاشت و پاسخ دندان‌شکن به بدخواهان نظام و انقلاب داد.
مسعود ملکي اظهار کرد: مسئولان دستگاه‌هاي اجرايي نبايد در روند فعاليت کاري خود به امور سياسي، سليقه‌اي، شخصي و قومي توجه داشته باشند بلکه بايد با تلاش مستمر نسبت به رفع ضعف‌هاي موجود اقدام کنند.
ملکي با بيان اينکه مسئولان دستگاه‌هاي اجرايي موظفند از تمامي ظرفيت قانوني خود براي رفع مشکلات مردم بهره‌گيري کنند گفت: بخشداران زمينه حضور مسئولان شهرستاني را در بخش ها فراهم کنند.
وي افزود: دستيابي به شاخص‌هاي توسعه‌اي، امنيت، اجتماعي و اقتصادي به فعاليت گروهي، انسجام، وحدت و همدلي نياز دارد.
ملکي پاسخگويي مسئولان دستگاه‌هاي اجرايي به خواسته‌هاي مردم و لزوم اجراي مصوبات را ضروري دانست و اظهار داشت: مرخصي و ماموريت مسئولان دستگاه‌هاي اجرايي شهرستان بروجن بايد با هماهنگي فرمانداري و تعيين جانشين باشد.
وي افزود: مسئولان دستگاه‌هاي اجرايي شهرستان بروجن بايد در حوزه کاري خود ساکن باشند و حق ندارند تا زمان سکونت، از خودروهاي دولتي براي تردد استفاده کنند.
فرماندار بروجن تاکيد کرد: بخشداران و مسئولان دستگاه‌هاي اجرايي با رسانه‌هاي گروهي ارتباط برقرار و نسبت به اطلاع‌رساني و پاسخگويي امور براي مردم اقدام و اميد و اعتماد را بين مردم ايجاد کنند.
نماينده مردم شهرستان بروجن در مجلس شوراي اسلامي گفت: طرح انتقال آب بن به بروجن با دربرگيري نيمي از جمعيت استان به پيشرفت فيزيکي ۷۵ درصدي رسيده است.
حجت الاسلام امير قلي جعفري با اشاره به فعال بودن روند اجرايي طرح انتقال آب بن به بروجن طول خط اصلي طرح را ۱۱۶ کيلومتر اعلام و تصريح کرد: از اين ميزان تاکنون ۱۰۸ کيلومتر اجرا شده و بقيه در دست انجام است.
وي با اشاره به پيشرفت فيزيکي مطلوب تصفيه‌خانه طرح انتقال آب بن به بروجن يادآور شد: حوضچه‌هاي اين طرح تاکنون ۸۰ درصد و ۲ پمپاژ اصلي آن در گردنه زرديال تاکنون ۶۰ درصد پيشرفت فيزيکي داشته است.
عضو کميسيون کشاورزي، آب، منابع‌طبيعي و محيط زيست مجلس شوراي اسلامي اظهار داشت: طرح انتقال آب بن به بروجن مصوبه دولت‌هاي مربوط به ۲ رييس‌جمهوري را دارد و قرار بود در سال ۱۳۹۶ به بهره‌برداري برسد.
وي گفت: اين طرح در دولت سابق به‌عنوان يکي از ۳۱ طرح ملي انتخاب شد و قرار شد تا پايان فعاليت دولت دوازدهم بهره‌برداري شود که متاسفانه به نتيجه نرسيد و اکنون داراي نقصان است. جعفري تاکيد کرد: طرح انتقال آب بن به بروجن تا سال ۱۳۹۹ به‌مدت ۲ سال تعطيل بوده است و مسئولان وقت بايد نسبت به اين موضوع پاسخ‌گو باشند.
وي افزود: پس از ۲سال تعطيلي اين طرح در سال گذشته با وجود مشکلات  اقتصادي  کشور، پنج هزار و ۵۰۰ ميليارد ريال اعتبار براي ادامه اجراي آن ابلاغ شد.
نماينده مردم شهرستان بروجن در مجلس شوراي اسلامي تصريح کرد: اکنون ۲۰۰ متر از مجموع مسير طرح انتقال آب بن به بروجن در محل آب‌گير طرح، در حوزه سرزميني چهارمحال و بختياري نيست اما رييس مجلس شوراي اسلامي، شوراي تامين کشور و مسئولان ملي براي انتقال اين قسمت به استان قول همکاري داده‌اند.
وي گفت: روند اجرايي طرح انتقال آب بن به بروجن به هيچ پروژه ديگري گره نخواهد خورد و اجراي آن مشروط به طرح ديگري نمي‌شود.
وي در بخش ديگري از سخنان خود با اشاره به لزوم حرکت برنامه‌مند براي توسعه شهرستان بروجن براساس افق سال ۱۴۲۰ افزود: تمامي دستگاه‌هاي اجرايي استاني و شهرستاني موظفند در اين راستا برنامه‌هاي علمي، کارشناسي و عملياتي خود را ارائه دهند و نقشه راه خود را ترسيم کنند.
جعفري به تلاش‌هاي نظام سلطه و استکبار جهاني براي نشان دادن ناکارآمدي در جمهوري اسلامي ايران اشاره و تصريح کرد: دولت سيزدهم با حرکت جهادي، مردمي و بدون تشريفات، روند توسعه در کشور را تسريع خواهد کرد.

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/08