۱۵ مهرماه، روز روستا و عشاير

کد خبر: 156689 تاریخ انتشار: 1400/07/15
نمایش: 787
اخبار
فرماندار شهرستان بروجن با صدور پيامي به مناسبت فرارسيدن پانزدهم مهرماه روز ملي روستا و عشاير، اين روز را به جامعه روستايي و عشايري تبريک گفت.








به گزارش روابط عمومي فرمانداري، متن پيام مسعود ملکي بدين شرح است:
بسمه تعالي
پانزدهم مهرماه که در تقويم رسمي کشور به عنوان روز روستا و عشاير نامگذاري شده فرصت مناسبي است براي يادآوري اين موضوع مهم که روستاها و مناطق عشايري گنجينه‌هاي بي‌بديلي در خلق ثروت، ايجاد توسعه و رسيدن به خودکفايي هستند.
توجه ويژه و محوري به مناطق روستايي و ارتقاء شاخص‌هاي توسعه پايدار در روستاها از جمله اولويت‌هاي اساسي است که با برنامه ريزي و اختصاص تسهيلات و امکانات لازم، خاصه در جهت تحقق مهاجرت معکوس به کانون‌هاي توليد و اعتلاي معيشت و اقتصاد روستاييان صورت گرفته است.
امروز مي توان گفت که توسعه مشاغل روستايي و گردشگري در قالب بومگردي در روستاها، توسعه کشاورزي، گياهان دارويي و دامپروري و ايجاد بستر مناسب براي عرضه محصولات و توليدات روستايي و ... از جمله دستاوردهايي است که روستا را به فضايي پرنشاط براي زندگي در اين مناطق تبديل کرده است.
در عين حال تلاش و همراهي دهياران در روستاها به عنوان اولين حلقه واسط بين دولت و مردم نقش تأثيرگذاري در توسعه اين کانون‌هاي اصلي توليد خصوصا در سال توليد، پشتيباني‌ها و مانع زدايي‌ها دارد.
اينجانب ۱۵ مهرماه روز ملي روستا و عشاير را به روستاييان عزيز و عشاير غيور و همچنين تلاشگران عرصه روستايي و عشايري تبريک عرض نموده و سربلندي و سلامتي براي تمامي روستاييان و عشاير و توفيق خدمتگزاري به اين قشر عزيز را براي فعالان حوزه روستايي و عشايري از خداوند منان مسئلت مي‌نمايم.
مسعود ملکي
فرماندار شهرستان بروجن

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/08