روز جهاني کارگر و روز بزرگداشت مقام معلم

کد خبر: 167985 تاریخ انتشار: 1401/02/11
نمایش: 352
اخبار
سرپرست فرمانداري شهرستان بروجن در پيامي هفته کار و کارگر را به جامعه کارگري تبريک گفت و ضمن گرامي‌داشت ياد و خاطره استاد شهيد مرتضي مطهري آغاز هفته بزرگداشت مقام معلم را به فرهنگيان و معلمان فرهيخته و پرتلاش اين شهرستان تبريک و تهنيت گفت.
به گزارش روابط عمومي فرمانداري شهرستان بروجن، متن پيام فتاح کرمي به شرح زير است:

بسمه تعالي
کارگران به عنوان نقش آفرينان اصلي در توليد و توسعه، يکي از مهم‌ترين طبقات اجتماعي و اقتصادي کشور هستند که با وجود تمام تنگنا‌ها از هيچ کوششي براي شکوفايي و پيشرفت ايران دريغ نمي‌کنند و بي‌شک بخش عظيمي از پيشرفت‌هاي حاصل شده در مسير اقتصادي و رشد کشور مديون روحيه کار و تلاش خستگي ناپذير کارگران شريفي است که موتور محرکه و بازوان پرتوان جامعه هستند. برخود لازم مي‌دانم ضمن عرض خداقوت به کليه زحمتکشان اين عرصه، فرارسيدن هفته کار و کارگر را به جامعه کارگري کشورمان به خصوص کارگران زحمت کش و پرتلاش شهرستان بروجن و خانواده‌هاي معزز آنان تبريک عرض کنم.
همچنين دوازدهم ارديبهشت، يادآور ياد و خاطره متفکر و انديشمند بزرگ، استاد فرزانه آيت ا... شهيد مرتضي مطهري، با عنوان گراميداشت روز معلم نامگذاري شده است؛ همانا روز معلم، يادآور تلاش و مجاهدت مردان و زنان فرهيخته و فرهنگ‌سازي است که در تاريخ پرافتخار اين سرزمين، در حريم معطر و نهاد مقدس مدرسه، زيباترين جلوه‌هاي سوختن و ساختن در عرصه تعليم و تربيت را به نمايش گذاشته و فرزندان اين مرز و بوم را به گوهر دين ودانش ، اخلاق و دانايي، ادب و انديشه زينت بخشيده‌اند.اينجانب ضمن گراميداشت ياد و خاطره استاد شهيد مرتضي مطهري و درود به ارواح طيبه شهداي فرهنگي و دانش آموز، روز بزرگ و پر فروغ معلم را به همه معلمان دلسوز و زحمتکش شهرستان بروجن تبريک و تهنيت عرض مي‌نمايم و اميدوارم در سايه عنايت پروردگار همواره در اين راه مقدس موفق و پيروز باشيد.

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/08