اعطاي ۱۵ درصد تسهيلات بانکي به بخش کشاورزي

کد خبر: 178166 تاریخ انتشار: 1401/03/17
نمایش: 400
اخبار
براساس قانون رفع موانع توليد، بانک‌ها مکلف به اعطاي معادل ۱۵ درصد تسهيلات به بخش کشاورزي هستند.
به گزارش روابط عمومي فرمانداري، سرپرست فرمانداري بروجن در جلسه کميته اشتغال اين شهرستان که با حضور مديران امور شعب بانکي چهارمحال و بختياري برگزار شد؛ طرح‌هاي کشاورزي را زمينه‌ساز توسعه و اشتغال پايدار عنوان کرد و گفت: ارائه تسهيلات به توليدکنندگان و سرمايه‌گذاران بخش کشاورزي و رفع مشکلات آنها يکي از اولويت‌هاي اين شهرستان است.
فتاح کرمي افزود: انتظار مي‌رود اين بخش به طور ويژه ديده شود و در حوزه کشت‌هاي گلخانه‌اي و مجتمع‌هاي دامپروري اعتبارات ويژه نيز در نظر گرفته شود.
کرمي اظهار کرد: در سال گذشته و از محل اعتبارات تملک دارايي‌هاي سرمايه‌اي شهرستان افزون بر هفت ميليارد و ۶۵۲ ميليون تومان براي بخش کشاورزي اختصاص يافته است.
نماينده مردم شهرستان بروجن در مجلس شوراي اسلامي نسبت به پرداخت تسهيلات بانکي به بخش کشاورزي با قيد فوريت و همچين تسهيل در تضامين بانکي تأکيد کرد.
حجت الاسلام و المسلمين امير قلي جعفري افزود: ۶۵۰ طرح در حوزه‌هاي مختلف کشاورزي در استان چهارمحال و بختياري در انتظار پرداخت تسهيلات بوده که با بهره‌برداري از آنها ضمن بهره‌برداري بهينه از منابع آبي، زمينه افزايش بهره‌وري محصولات کشاورزي و گلخانه‌اي فراهم مي‌شود.

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/08