اختصاص ۲۵ ميليارد تومان اعتبار به حوزه راهداري و حمل و نقل جاده‌اي شهرستان بروجن

کد خبر: 178865 تاریخ انتشار: 1401/05/27
نمایش: 411
اخبار
فتاح کرمي، سرپرست فرمانداري شهرستان بروجن گفت: در سال جاري ۲۵ ميليارد تومان اعتبار به حوزه راهداري و حمل و نقل جاده‌اي اين شهرستان اختصاص يافته است.
به گزارش روابط عمومي فرمانداري، سرپرست فرمانداري شهرستان بروجن گفت: اين شهرستان با توجه به عبور روزانه ۳۰ هزار خودرو سبک و سنگين، تردد ۶۰۰ دستگاه خودرو شوتي و واقع شدن ۴۰ درصد از آزادراه‌هاي استان در اين شهرستان، يکي از شهرستان‌هاي ويژه کشور در ناوگان حمل و نقل عمومي به حساب مي‌آيد.
فتاح کرمي اظهار کرد: پيگيري‌ ويژه در خصوص اعتبارات سفر رياست جمهوري و تملک دارايي‌ صورت گرفته و اعتبارات اين شهرستان در حوزه حمل و نقل نسبت به سال گذشته ۵۵ درصد افزايش داشته است و پروژه‌هاي مهمي در حال انجام مي‌باشد.
کرمي با اشاره به اعتبار ۲ ميليارد توماني احداث پاسگاه ايست و بازرسي کردشامي در سال گذشته گفت: امسال نيز ۳ ميليارد و ۶۰۰ ميليون تومان اعتبار براي اين طرح در نظر گرفته شده است.
وي با بيان اينکه امسال نزديک به ۲۵ ميليارد تومان اعتبار در حوزه راهداري و حمل و نقل جاده‌اي اين شهرستان اختصاص يافته است افزود: پليس راه محور بروجن_گندمان نيز تا پايان امسال به بهره‌برداري مي‌رسد.
کرمي اظهار کرد: با توجه به اعتبارات سفر رييس جمهور و تملک دارايي و طرح‌هايي که در زمينه راهداري تعريف شده؛ اميد است بتوانيم ايمني مسافران و شهروندان را در جاده‌ها فراهم کنيم.

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/08