مراسم تجليل از سالمندان در بروجن برگزار شد

کد خبر: 179278 تاریخ انتشار: 1401/07/10
نمایش: 449
اخبار
سرپرست فرمانداري شهرستان بروجن گفت: سالمندان گنجينه‌هاي گرانبها و سرمايه‌هاي ارزشمند جامعه هستند که بايد قدردان آنها باشيم.
به گزارش روابط عمومي فرمانداري، مديرکل بهزيستي چهارمحال و بختياري در آئين بزرگداشت روز سالمند در سراي سالمندان امين بروجن گفت: حدود ۱۰ هزار و ۸۰۰ نفر از جمعيت ۱۲۰ هزار نفري سالمندان چهارمحال و بختياري از خدمات سازمان بهزيستي استان استفاده مي کنند و مورد حمايت اين سازمان قرار دارند.
علي نصيري با اشاره به سه مرکز شبانه‌روزي و ۱۵ مرکز روزانه براي نگهداري سالمندان در استان، افزود: در اين مراکزخدماتي همچون کاردرماني، فيزيوتراپي، فرهنگي، رفاهي و آموزشي به سالمندان مراکز شبانه‌روزي، روزانه و خدمت در منزل ارائه مي‌شود.
وي خاطر نشان کرد: نهم مهرماه روز جهاني سالمند است و شعار امسال با عنوان "تاب آوري و مشارکت زنان سالمند" تاکيد به توجه به اين قشر دارد؛ تکريم سالمندان نبايد تنها محدود به امروز باشد و همواره بايد اين قشر عزيز مورد تکريم و احترام قرار گيرند، زيرا سالمندان سرمايه‌هاي گرانقدر جامعه هستند.
سرپرست فرمانداري شهرستان بروجن با بيان اينکه سالمندان گنجينه‌هاي گرانبها و سرمايه‌هاي ارزشمند جامعه هستند که بايد قدردان آنها باشيم گفت: دوره سالمندي، دوران بسيار حساس و مهمي است که بايد با ارج گذاري و حمايت از سالمندان، بتوانيم از تجربيات آنان به نحو شايسته‌اي استفاده کنيم.
فتاح کرمي گفت: در ۲ مرکز روزانه جهانديدگان و امين شهرستان بروجن به بيش از ۲۵۰ سالمند خدمات کاردرماني، فيزيوتراپي، فرهنگي، آموزشي و رفاهي ارائه مي‌شود.
 وي افزود: سراي سالمندان امين بروجن به صورت شبانه روزي نيز قابليت نگهداري از ۴۸ سالمند را دارد.

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/08