پمپاژ نا اميدي، دستور کار جديد دشمن

کد خبر: 179575 تاریخ انتشار: 1401/08/16
نمایش: 398
اخبار
معاون سياسي، اجتماعي و امنيتي استاندار چهارمحال و بختياري گفت: هر کس به هر طريق و نحوي در چهارمحال و بختياري سوءتفاهم ايجاد کند، دلسوز مردم استان نيست.
محسن حسين ميرزايي ۱۶ آبان‌ماه در نشست تخصصي بررسي اتفاقات اخير با عنوان رسانه انقلاب، چالش‌ها و اميدها در چهارمحال و بختياري، اظهار کرد: گردبادها و طوفان‌هاي ابتداي انقلاب نتوانست نهال جمهوري اسلامي ايران را تکان دهد اين حوادث اخير نسيمي بيش نيست.
وي افزود: يکي از سياست‌هاي اصلي دشمن پمپاژ نااميدي در ميان مردم به‌ويژه جوانان و نوجوانان است و يکي از کارکردهاي اصلي رسانه تلاش در راستاي اميدآفريني در بين مردم است.
معاون سياسي، اجتماعي و امنيتي استاندار چهارمحال و بختياري با اشاره به اينکه افزايش سطح بينش و آگاهي مردم يکي از نقش‌هاي اصحاب رسانه است، ادامه داد: طرح و تبادل افکار و آرا در جامعه از ديگر وظايف رسانه‌ها است.
حسين ميرزايي عنوان کرد: ديدن نقاط مثبت نکته مهم ديگر است که در راستاي اميدآفريني از سوي اصحاب رسانه بايد مورد توجه قرار گيرد.
وي خاطرنشان کرد: در حال ۱۰۰ کارگاه بزرگ عمراني در چهارمحال و بختياري فعال شده است و اين‌ها همه وقايعي است که بايد در راستاي اميدآفريني به اطلاع مردم رسانده شود.
معاون سياسي، اجتماعي و امنيتي استاندار چهارمحال و بختياري اضافه کرد: مبادا با برچسب زدن به ديگران آبروي مؤمنان خدشه دار و باعث شيوع موج نا اميدي در استان يا کشور شود، آنچه باعث برون رفت استان از وضع موجود است و اگر خواهان رشد، تعالي و پيشرفت آن هستيم بايد به سمت وفاق، هم‌دلي و وحدت برويم.
حسين ميرزايي با تاکيد بر اينکه از سوءتفاهم و اختلاف بين نيروها در چهارمحال و بختياري هيچ چيز نصيب استان نمي‌سود، بيان کرد: همه بايد مقيد به تکريم ارباب رجوع و همکاران خود باشيم و فرهنگ تکريم بين آحاد مردم جامعه نهادينه شود.
وي يادآور شد: مسؤولان بايد احساس مسؤوليت داشته باشند و انجام کار مردم و استان را وظيفه و کار خود بدانند.
معاون سياسي، اجتماعي و امنيتي استاندار چهارمحال و بختياري تصريح کرد: ذهن مردم و مسؤولان نبايد به مسائل فرعي معطوف شود، اين خواست دشمن است که به مسائل کوچک سرگرم باشند و به مسائل بزرگ را ناديده بگيرند.
 حسين ميرزايي تاکيد کرد: هر کس به هر طريق و نحوي در چهارمحال و بختياري سوءتفاهم ايجاد کند، دلسوز مردم استان نيست.
گفتني است نشست تخصصي بررسي اتفاقات اخير در کشور با موضوع"رسانه، چالش‌ها و اميدها" با سخنراني حسين شمسيان- فعال رسانه‌اي و معاون سياسي، امنيتي و اجتماعي استانداري استان در فرهنگسراي بزرگ شهرکرد برگزار شد.

در اين نشست تخصصي اصحاب‌رسانه، مسئولان روابط‌عمومي‌هاي دستگاه‌هاي اجرايي و فرمانداري‌ها و فعالان رسانه‌اي چهارمحال و بختياري حضور داشتند، همچنين در خلال اين نشست جلسه پرسش و پاسخ به شبهات ذهني اين قشر نيز برگزار شد.

اين نشست تخصصي با همکاري شوراي روابط‌عمومي‌هاي چهارمحال و بختياري و اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامي برگزار شد

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/08