همدلي بين مردم و مسئولان، زمينه ساز پيشرفت و توسعه

کد خبر: 179576 تاریخ انتشار: 1401/08/16
نمایش: 401
اخبار
فرماندار شهرستان بروجن گفت: همدلي بين مردم و مسئولان زمينه‌ساز پيشرفت و توسعه شهرستان در تمام عرصه‌هاي اقتصادي، فرهنگي و... خواهد بود.
به گزارش روابط عمومي فرمانداري، فرماندار شهرستان بروجن گفت: مسئولان با روحيه جهادي، خدمتگزاري به مردم را سر لوحه کار خود قرار دهند و با جديت و دلسوزي بيشتر در جهت خدمت رساني به مردم کوشا باشند.
فتاح کرمي با بيان اينکه در سال جاري افزون بر 36 ميليارد تومان از محل اعتبارات سفر رياست جمهوري، ملي و تملک دارايي‌هاي استان براي روکش آسفالت، احداث سوله شن و نمک در راهدارخانه گوشنگلي، روشنايي سه راهي بلداجي - گندمان و حذف نقاط حادثه خيز و ... در بخش گندمان مصوب شده است گفت: با تخصيص اعتبارات اجراي پروژه‌ها عملياتي خواهد شد.
کرمي پيگيري احداث شهرک صنعتي کنرک، ساماندهي گلزار شهداي امام قيس، ايجاد جاده سلامت از گندمان تا تالاب، بازنگري و تکميل طرح‌هاي هادي روستايي، پيگيري و رفع مشکلات مربوط به آب شرب تعدادي از روستاها، تسريع در احداث پاسگاه ايست و بازرسي کردشامي، تسريع در تکميل فرهنگسرا و مرکز جامع سلامت گندمان را از مهم ترين موضوعات مطرح شده در اين جلسه عنوان کرد.
گفتني است جلسه شوراي اداري شهرستان بروجن با حضور سرپرست معاونت هماهنگي امور عمراني استانداري، مديران کل منابع طبيعي و بنياد مسکن انقلاب اسلامي چهارمحال و بختياري و جمعي ديگر از مسئولان شهرستاني و بخش در محل بخشداري گندمان برگزار شد.

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/08