مانور ساعت صفر لحظه‌اي در گندمان برگزار شد

کد خبر: 179723 تاریخ انتشار: 1401/09/06
نمایش: 420
اخبار
فرماندار شهرستان بروجن با تأکيد بر حفظ آمادگي و توان عملياتي يگان‌هاي امدادي و خدمات‌رسان از برگزاري مانور ساعت صفر لحظه‌اي خبر داد.
به گزارش روابط عمومي فرمانداري، فرماندار شهرستان بروجن گفت: ساعت ۲۱ روز شنبه، با اعلام شکستگي خط انتقال گاز و احتمال بروز حريق و انفجار در پارک مادر دختر شهر گندمان، 24 دستگاه‌ امدادي، خدمات‌رسان، يگان‌هاي نظامي و انتظامي و... فراخوان ناگهاني شدند.
فتاح کرمي اظهار کرد: در اين مانور که با سناريويي از پيش طراحي شده و بدون اطلاع قبلي از مکان و زمان عمليات برگزار شد؛ توان عملياتي يگان‌هاي امدادي و خدمات‌رسان و همچين ميزان امکانات و تجهيزات امدادي در زمان وقوع بحران مورد بازبيني و مطلوب ارزيابي شد.
رئيس ستاد مديريت بحران شهرستان بروجن با بيان اينکه چهارمحال و بختياري يکي از 9 استان حادثه‌خيز کشور است، تأکيد کرد: ارتقا توان عملياتي نيروهاي امدادي و استفاده از حداکثر توان و تجهيزات به کاهش خسارات و تلفات انساني در مواقع بحراني کمک خواهد کرد.
گفتني است در اين مانور از حضور به‌موقع يگان‌هاي نيروي نظامي و انتظامي، هلال احمر، شرکت گاز، توزيع نيروي برق، شبکه بهداشت و درمان، شهرداري بروجن، شهرداري فرادنبه تقدير شد.

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/08