پيام فرماندار شهرستان بروجن به مناسبت فرا رسيدن ايام اللـه دهه مبارک فجر

کد خبر: 180317 تاریخ انتشار: 1401/11/12
نمایش: 424
اخبار
سرپرست فرمانداري شهرستان بروجن به مناسبت فرا رسيدن دهه فجر و چهل و چهارمين سالگرد پيروزي انقلاب اسلامي ايران در پيامي اين مناسبت را تبريک گفت.
به گزارش روابط عمومي فرمانداري، سرپرست فرمانداري شهرستان بروجن به مناسبت فرا رسيدن دهه فجر و چهل و چهارمين سالگرد پيروزي انقلاب اسلامي ايران در پيامي اين مناسبت را تبريک گفت.

متن پيام فتاح کرمي به شرح زير است:
بسم الله الرحمن الرحيم
«دهه فجر» نقطه عطف و مقطع سرنوشت ساز تاريخ کشور و سرآغاز طلوع خورشيد تابان انقلاب اسلامي و يادآور روزهايي پرشکوه و جاودان از جنس وحدت، همدلي و همصدايي يک ملت در مسير آزادي‌خواهي و ستيز با ظلمت و تباهي است.
۱۲ بهمن ماه سالروز بازگشت تاريخي حضرت امام خميني رحمه الله عليه به ميهن اسلامي و آغاز دهه مبارک فجر، روزهايي ماندگار و فراموش نشدني در تاريخ ملت بزرگ ايران است؛ روزهايي که پيام عزت، کرامت، آزادي و استقلال ملت و کشور ايران توسط امام راحل عظيم الشأن و رهبر کبير انقلاب اسلامي در تمام جهان طنين انداز شد و امروز نيز ما همچنان حافظ و منادي همان پيام الهي هستيم و اين ايّام و پيام آن همچنان الهام بخش ملت بزرگ ما تا رسيدن به قله هاي عظمت، سربلندي و اقتدار خواهد بود.
بي گمان در بهار چهل و چهارمين سالگرد پيروزي شکوهمند انقلاب اسلامي شاهد عزت و اقتدار روز افزون ايران اسلامي هستيم و رويدادي که به مدد ولايتمداري، بصيرت، خود باوري، تعهد و تدين بر اين سرزمين ولايي، فروزان شده است.
اينجانب ضمن گراميداشت ياد و خاطره شهدا و امام شهدا، ۱۲ بهمن ماه سالروز بازگشت تاريخي حضرت امام خميني (ره) به ميهن اسلامي و آغاز دهه ي مبارک فجر، اين حماسه تاريخي را به رهبر معظم انقلاب (مدظله العالي) ملت شريف ايران، خانواده ي معظم شهدا، به خصوص شهداي انقلاب اسلامي و به عموم مردم انقلابي و ولايتمدار شهرستان بروجن تبريک و تهنيت عرض نموده؛ عزت، اقتدار و سربلندي ملت و کشور ايران عزيز را از خداوند متعال مسئلت دارم.
فتاح کرمي
سرپرست فرمانداري شهرستان بروجن

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/08