تردد سنگين مانع از پاکسازي کامل محور بروجن به خوزستان/ تردد تنها با زنجير چرخ امکان‌پذير است + فيلم

کد خبر: 180319 تاریخ انتشار: 1401/11/12
نمایش: 443
اخبار
سرپرست فرمانداري شهرستان بروجن گفت: به‌رغم تلاش شبانه‌روزي راهداران در محور شرياني بروجن به خوزستان، اما همچنان ترافيک سنگين مانع از برف‌روبي کامل اين مسير شده است.
به گزارش روابط عمومي فرمانداري، سرپرست فرمانداري شهرستان بروجن گفت: به‌رغم تلاش شبانه‌روزي راهداران در محور شرياني بروجن به خوزستان، اما همچنان ترافيک سنگين مانع از برف‌روبي کامل اين مسير شده است. 
فتاح کرمي اظهار کرد: به‌لحاظ حساسيت موضوع جلسه ستاد مديريت بحران با حضور سرپرست معاونت هماهنگي امور عمراني استانداري چهارمحال و بختياري در پايگاه امدادي گدارکبک برگزار و نسبت به اختصاص بيشتر تجهيزات برف‌روبي به اين محور شرياني تأکيد شد.
کرمي افزود: به‌منظور پاکسازي کامل مسير در برخي از نقاط همچنان محدوديت‌ تردد وجود داشته اما تردد در مسير از سر گرفته شده است.
وي گفت: هم‌اکنون تعدادي از مدرسه‌ها و حسينيه‌هاي شهرستان بروجن براي اسکان اضطراري حداقل يک‌هزار نفر آماده شده است تا در صورت نياز مورد استفاده قرار گيرد.
کرمي با اشاره به لزوم خودداري از سفرهاي غيرضروري اظهار داشت: رانندگان در صورت لزوم به انجام سفر بايد به زنجير چرخ، سوخت کافي، خوراک و لباس گرم مجهز باشند.
وي تأکيد کرد: به‌لحاظ لغزندگي جاده اجازه تردد خودروهاي فاقد زنجير چرخ توسط پليس‌راه داده نمي‌شود.

اخبار مرتبط

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/08