ديدار سرپرست فرمانداري شهرستان بروجن با مديران استاني

کد خبر: 180420 تاریخ انتشار: 1401/11/17
نمایش: 487
اخبار
سرپرست فرمانداري شهرستان بروجن با مدير کل امور زنان و خانواده استانداري چهارمحال و بختياري ديدار و گفتگو کرد.
به گزارش روابط عمومي فرمانداري، سرپرست فرمانداري شهرستان بروجن با بيان اينکه نقش و سهم بي‌بديل زنان در جامعه قابل تحسين است؛ خواستار پيگيري مسائل و مشکلات در حوزه زنان و خانواده شهرستان شد.
 فتاح کرمي بر ارتقاي جايگاه زنان و بهره‌مندي از توانمندي‌هاي آنان در سطح شهرستان تأکيد کرد.
 کرمي خواستار تلاش به منظور تأمين اعتبار از محل اعتبارات حوزه زنان و خانواده به منظور احداث پارک‌هاي بانوان در شهرستان‌ها، اشتغالزايي بانوان بويژه زنان سرپرست خانوار، برگزاري کارگاه‌هاي مشاوره و آموزشي در زمينه فرزندآوري و جواني جمعيت و... شد.

مديرکل امور زنان و خانواده استانداري چهارمحال و بختياري با بيان اينکه دفتر امور بانوان و خانواده استانداري فعاليت‌هاي خود را در هفت کارگروه از يکسال اخير آغاز کرده است، گفت: اولين کارگره در اين حوزه فرزندآوري و جواني جمعيت است که اين مسئله مورد تأکيد ويژه مقام معظم رهبري قرار گرفته است، آماده دريافت طرح‌ها و برنامه‌هاي بانوان فعال استان در زمينه فرزندآوري و جواني جمعيت هستيم تا از ظرفيت آن‌ها در سطح ملي نيز استفاده کنيم.
زهرا حبيبي اظهار کرد: ايجاد کسب و کار براي زنان سرپرست خانوار، عفاف و حجاب، نشاط اجتماعي و تحکيم بنيان خانواده از ديگر کارگروه‌هاي فعال دفتر زنان و خانواده استانداري چهارمحال و بختياري است.

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/08