دولت سيزدهم براي توسعه چهارمحال و بختياري تصميم‌هاي مطلوبي گرفته است

کد خبر: 180457 تاریخ انتشار: 1401/11/19
نمایش: 392
اخبار
استاندار چهارمحال و بختياري با گرامي‌داشت دهه فجر انقلاب اسلامي گفت: دولت سيزدهم براي توسعه بخش‌هاي مختلف اين استان تصميم‌هاي مطلوب و مناسبي گرفته است.
غلامعلي حيدري روز چهارشنبه در آيين افتتاح و بهره‌برداري طرح‌هاي دهه فجر انقلاب اسلامي شهرستان بروجن در جمع مردم شهر سفيددشت تأکيد کرد: تلاش براي تامين آب پايدار در حوزه‌هاي مختلف چهارمحال و بختياري از مهم‌ترين پيگيري‌هاي مسئولان و نتيجه دستور ويژه رييس‌جمهور به معاونان و وزيران مرتبط است.
وي افزود: به‌تازگي مجوز ماده ۲۳ براي اجراي طرح‌هاي مرتبط با شبکه جمع‌آوري فاضلاب در ۱۲ شهر کشور صادر شده که هشت شهر آن در چهارمحال و بختياري است.
حيدري تصريح کرد: ارتقاي شاخص‌هاي توسعه‌اي و سرانه‌هاي مختلف در چهارمحال و بختياري به‌ويژه حوزه بهداشت و درمان مورد توجه مسئولان ملي و استاني است.

مديرعامل شرکت آب و فاضلاب چهارمحال و بختياري نيز گفت: در دهه فجر سال‌جاري عمليات اجرايي ساخت هشت طرح‌ شبکه جمع‌آوري فاضلاب در هشت شهر استان آغاز مي‌شود.
احمدرضا محمدي به انجام مطالعات احداث طرح‌ شبکه جمع‌آوري فاضلاب شهر سفيددشت شهرستان بروجن اشاره و تاکيد کرد: در اين طرح ۳۰ کيلومتر شبکه جمع‌آوري فاضلاب، يک کيلومتر خط انتقال و يک تصفيه‌خانه با ظرفيت يک‌هزار و ۱۰۰ متر مکعب در شبانه‌روز اجرايي خواهد شد.
وي يادآور شد: ۷۰۰ ميليارد ريال براي اجراي شبکه جمع‌آوري فاضلاب شهر سفيددشت شهرستان بروجن تامين و هزينه مي‌شود.
محمدي به آغاز فروش و نصب انشعاب فاضلاب در شهر سفيددشت اشاره و تصريح کرد: طرح تصفيه‌خانه فاضلاب شهر بلداجي شهرستان بروجن در دولت سيزدهم شروع شده و ۶ ماه زودتر از موعد قابل افتتاح و بهره‌برداري است.
وي اظهار داشت: پس از اجراي کامل، طرح‌ شبکه جمع‌آوري فاضلاب شهر سفيددشت شهرستان بروجن افتتاح و بهره‌برداري مي‌شود.

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/08