آمادگي ستاد فرماندهي عمليات پاسخ به بحران شهرستان بروجن

کد خبر: 180519 تاریخ انتشار: 1401/11/24
نمایش: 375
اخبار
فتاح کرمي، سرپرست فرمانداري شهرستان بروجن از آماده باش ۲۴ اکيپ و پايگاه هلال احمر، راهداري، پليس راه و اورژانس ۱۱۵ در سطح اين شهرستان خبر داد.
به گزارش روابط عمومي فرمانداري، سرپرست فرمانداري شهرستان بروجن گفت: در پي بارش برف اعضاي ستاد پيشگيري، هماهنگي و فرماندهي عمليات پاسخ به بحران اين شهرستان به منظور مقابله با حوادث احتمالي در حالت آماده باش کامل هستند و از تمام ظرفيت دستگاه‌هاي اجرايي استفاده و اقدامات و برنامه ريزي‌هاي لازم در اين خصوص صورت گرفته است.
 فتاح کرمي از آماده باش ۵ اکيپ راهداري با ۱۹ ماشين و ۲ اکيپ پليس راه، ۴ اکيپ و ۳ پايگاه هلال احمر و ۱۰ پايگاه اورژانس ۱۱۵ در سطح اين شهرستان خبر داد.
 وي با بيان اينکه تمام محورهاي مواصلاتي اين شهرستان باز هستند گفت: تردد به دليل برودت هوا و لغزندگي جاده‌ها به کندي صورت مي‌گيرد و شهروندان از ترددهاي غير ضروري خودداري کنند.
 کرمي با اشاره به لزوم خودداري از سفرهاي غيرضروري اظهار داشت: رانندگان در صورت لزوم به انجام سفر بايد به زنجير چرخ، سوخت کافي، خوراک و لباس گرم مجهز باشند.
 وي تأکيد کرد: به‌لحاظ لغزندگي جاده اجازه تردد خودروهاي فاقد زنجير چرخ توسط پليس‌راه داده نمي‌شود.
 کرمي افزود: با توجه به وزش باد شديد و کولاک برف در گردنه‌‌ها و محورهاي مواصلاتي، مسجد امام حسن (ع) بروجن آموزشگاه هجرت گندمان و حسينيه روستاي دوران به‌منظور اسکان اضطراري رانندگان و مسافران درنظر گرفته شده است.

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/08