۱۵۰۰ ميليارد تومان اعتبار به چهاربانده بروجن به لردگان به ايذه اختصاص يافت

کد خبر: 180557 تاریخ انتشار: 1401/11/25
نمایش: 426
اخبار
استاندار چهارمحال و بختياري گفت: براي چهار بانده کردن مسير ارتباطي بروجن به لردگان به ايذه، يک هزار و ۵۰۰ ميليارد تومان از منابع مختلف اختصاص يافته است.
استاندار چهارمحال و بختياري روز سه‌شنبه در بازديد ميداني از محور ارتباطي بروجن به لردگان حدفاصل گردنه گوشنگلي گفت: اين محور از شاهراه‌هاي ارتباطي و ترانزيتي کشور به شمار مي‌رود که فلات مرکزي را به بنادر جنوب متصل مي‌کند.

وي ادامه داد: در همين راستا براي چهارخطه کردن اين محور ۸۰۰ ميليارد تومان از محل تهاتر نفت، ۳۰۰ ميليارد تومان از محل ماده ۵۶، ۳۰۰ ميليار تومان اعتبار سفر و ۱۰۰ ميليارد اعتبار سال ۱۴۰۱ به اين طرح اختصاص يافته است.

استاندار چهارمحال و بختياري که به منظور بررسي آخرين وضعيت محورهاي ارتباطي استان در پي بارش برف به صورت ميداني از گردنه گوشنگلي بازديد کرده بود، در همين خصوص اظهار داشت: در پي بارش سنگين برف مشکلاتي در اين محور ارتباطي شکل گرفت که با حضور ميداني و هماهنگي بين‌دستگاهي اين مشکلات از جمله قطعي ارتباط مخابراتي برطرف شده است اما به سبب لغزندگي محور تردد در آن بايد با زنجيرچرخ انجام گيرد.

حيدري نصب نيوجرسي را از مهمترين نيازهاي اين محور ارتباطي دانست و گفت: امروز با مديران وزارت راه و شهرسازي تماس برقرار شد و مقرر شد تا اعتبار مناسبي براي تامين و نصب نيوجرسي در اين محل اختصاص دهند.

وي همچنين با قدرداني از نيروهاي راهداري، هلال‌احمر و ساير دستگاه‌هاي خدمات‌رسان استان، خاطرنشان کرد: اگر حضور و تلاش اين نيروها نبود تردد در محورهاي ارتباطي به سختي انجام مي‌گرفت و مشکلات بسياري شکل مي‌گرفت.

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/08