درآستانه هفته دولت؛

شوراي اطلاع رساني شهرستان بروجن برگزار شد

کد خبر: 202022 تاریخ انتشار: 1402/05/28
نمایش: 536
اخبار
سرپرست فرمانداري شهرستان بروجن گفت: روابط عمومي‌ها، مهم‌ترين رُکن ايفاي نقش در جهاد تبيين هستند و با انعکاس درست و به موقع عملکرد و خدمات دستگاه‌ها مي‌توانند در اين عرصه اثرگذار باشند.
به گزارش روابط عمومي فرمانداري، شوراي اطلاع رساني شهرستان بروجن به رياست فرماندار و با حضور خبرنگاران، اصحاب رسانه و مسئولان روابط عمومي دستگاه‌هاي اجرايي و شهرداري‌هاي تابعه در محل فرمانداري برگزار شد.

سرپرست فرمانداري شهرستان بروجن گفت: روابط عمومي‌ و رسانه‌ها، مهم‌ترين رُکن ايفاي نقش در جهاد تبيين هستند و با انعکاس درست و به موقع عملکرد و خدمات دستگاه‌ها مي‌توانند در اين عرصه اثرگذار باشند.

فتاح کرمي با اشاره به اينکه ارتقا و تقويت جايگاه روابط عمومي در دستگاه‌هاي اجرايي به عنوان بازوي مشورتي، ضرورتي انکار ناپذير است اظهار کرد: نبود نيروي روابط عمومي در چارت سازماني تعدادي از دستگاه‌ها و امکانات و تجهيزات مورد نياز را از طريق مکاتبه‌اي با استاندار پيگيري مي‌کنيم.

کرمي با توجه به انتظارات از مسئولان روابط عمومي در حوزه جهاد تبيين بر تمهيد ابزار، امکانات و تکميل نيروي انساني متخصص در راستاي نقش آفريني درست، به موقع و ايفاي وظيفه سازماني در شفاف‌‌سازي ارتباطات بين مردم و مسئولان تأکيد کرد.

وي ارتباط مؤثر و سازنده با رسانه‌ها، بيان اقدامات و عملکردها به صورت واقع بينانه و به دور از بزرگنمايي، پاسخ به شبهات و مطالبات مطرح شده در فضاي مجازي از طرف دستگاه تخصصي و... را از مهم‌ترين وظايف روابط‌عمومي‌ها عنوان کرد.

کرمي همچنين افزود: برگزاري انتخابات با مشارکت گسترده مردم در يک فضاي رقابتي با امنيت و سلامت کامل، چهار مؤلفه مهم در انتخابات امسال است و تلاش مي‌کنيم از تمام ظرفيت‌ها براي برگزاري يک انتخابات باشکوه در چارچوب قانون استفاده کنيم.

گفتني است در پايان اين جلسه از خبرنگاران و اصحاب رسانه شهرستان تجليل شد.

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/08