رسانه‌ گروهي مرز بين انتقاد و تخريب را رعايت کند

کد خبر: 202031 تاریخ انتشار: 1402/05/29
نمایش: 549
اخبار
دادستان عمومي و انقلاب شهرستان بروجن با تاکيد بر پاسخگويي مسئولان به افکار عمومي گفت: رسانه‌هاي گروهي در اطلاع‌رساني مطالب مختلف بايد خط مرز بين انتقاد و تخريب را رعايت کند.
دادستان عمومي و انقلاب شهرستان بروجن در کميته تخصصي سامان‌دهي فضاي مجازي و رسانه شهرستان بروجن با حضور خبرنگاران و فرماندار اين شهرستان تأکيد کرد: مسئولان دستگاه‌هاي اجرايي شهرستان بايد به‌موقع پاسخ‌گوي پرسش‌ها و مطالبه‌هاي خبرنگاران باشند.
پدرام رحماني افزود: هر کدام از مسئولان روابط‌عمومي‌هاي دستگاه‌هاي اجرايي شهرستان بروجن که ‌پاسخ‌گوي پرسش و مطالبه به‌حق، درست و قانوني خبرنگاران نباشند، از اين پُست برکنار مي‌شوند.
رحماني تصريح کرد: از خبرنگاراني که مطالب مطالبه‌گرانه و انتقادهاي سازنده را به‌دور از هرگونه تخريب، تهديد و دروغ‌پردازي منتشر کنند، حمايت مي‌شود.
وي يادآور شد: مطالبه‌گري خبرنگاران و فعالان رسانه‌هاي گروهي و فضاي مجازي بايد در راستاي اطلاع‌رساني باشد تا مُنجر به اُميدآفريني در جامعه و جلوگيري از بروز هرگونه تنش اجتماعي شود.
فرماندار بروجن نيز گفت: خبرنگاران رسانه‌هاي گروهي و فضاي مجازي در برگزاري پُرشور انتخابات و حضور حداکثري مردم پاي صندوق‌هاي راي نقش‌آفريني مي‌کنند.
فتاح کرمي تاکيد کرد: روابط‌عمومي‌هاي دستگاه‌هاي اجرايي شهرستان بروجن بايد همکاري و ارتباط با رسانه‌هاي گروهي و فضاي مجازي داراي مجوز را تقويت کنند.
وي يادآور شد: کشورهاي استکباري و دشمنان جمهوري اسلامي ايران از ۴۰ سال اخير جنگ‌هاي نظامي، اقتصادي، رواني و سياسي فراواني را طراحي کرده و اکنون وارد جنگ ترکيبي شده‌اند.
کرمي تصريح کرد: خبرنگاران در حوزه جهاد تبيين و اطلاع‌رساني اقدامات دولت سيزدهم فعالانه و براساس واقعيت‌ها اقدام کنند.
در اين نشست تعدادي از خبرنگاران و فعالان فضاي مجازي شهرستان بروجن، مدير روابط‌عمومي فرمانداري و مديران روابط‌عمومي شهرداري‌هاي بروجن و نقنه دغدغه‌هاي خود را درخصوص اطلاع‌رساني ارائه کردند.

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/08