شوراي اداري شهرستان بروجن به ميزباني بخشداري بلداجي برگزار شد.

کد خبر: 202038 تاریخ انتشار: 1402/05/31
نمایش: 571
اخبار
سرپرست فرمانداري شهرستان بروجن گفت: در راستاي مردمي سازي دولت، تأکيدات استاندار محترم و بررسي مسائل و مشکلات از نزديک، شوراي اداري شهرستان بروجن به ميزباني بخشداري بلداجي برگزار شد.
به گزارش روابط عمومي فرمانداري، سرپرست فرمانداري شهرستان بروجن گفت: در راستاي مردمي سازي دولت و تأکيدات استاندار محترم به منظور برگزاري شوراي اداري شهرستان در بخش‌ها و بررسي مسائل و مشکلات از نزديک، شوراي اداري شهرستان به ميزباني بخشداري بلداجي برگزار شد.

فتاح کرمي با بيان اينکه شهداي گمنام معجزه مي‌آفرينند و کرامات عظيمي از اين شهداي والا مقام و بلندمرتبه منقول و مشهور است گفت: شهداي گمنام يادآور ايثار و تعهد نسلي است که در مقطعي براي حفظ آب و خاک اين سرزمين جان خود را نثار کردند به‌ همين دليل ساخت المان‌ شهدا به عنوان مراکز فرهنگي در جامعه ضروري است.
 کرمي با اشاره به آغاز عمليات اجرايي ساخت المان و مقبره شهداي گمنام شهر بلداجي تصريح کرد: حرمت، جايگاه و شأن اين شهيدان با ساخت المان مناسب بايد در جامعه حفظ شود.
وي با اشاره به اينکه بخشداري، شهرداري و شوراي اسلامي شهر موضوع ساماندهي و ساخت يادمان شهداي گمنام در بلداجي را در کمترين زمان پيگيري کنند گفت: از اعتبارات تملک دارايي مبلغ ۳۰۰ ميليون تومان براي يادمان شهداي بلداجي مصوب شده است.
فرماندار بروجن همچنين بر ضرورت تقويت جايگاه روابط عمومي‌ها در شهرستان تأکيد کرد و گفت: در مقطع کنوني مهم‌ترين وظيفه ما افزايش اميد و اميدآفريني در جامعه است.
فتاح کرمي تصريح کرد: اکنون تمام تلاش دشمنان و رسانه‌هاي آنها تصويرسازي سياه، ناکارآمد و غيرکارشناسي از اقدامات، طرح‌ها و برنامه‌ها در کشور و نااميد کردن، معترض و سرخورده نشان دادن مردم است.
کرمي مأموريت و اولويت اصلي مقابله با اين سياست‌هاي رسانه‌اي دشمنان را تقويت رسانه‌ و روابط عمومي‌ها، اعتماد‌سازي، برطرف کردن شبهات، پاسخ به انتقادات، بهره گيري مطلوب، حرفه اي و صحيح از رسانه و اطلاع رساني به موقع از دستاوردهاي دولت خواند.

فرماندار بروجن همچنين با اشاره به برگزاري انتخابات در سال جاري گفت: انتخابات يکي از ميدان‌هاي مهم همبستگي، زمينه‌ساز نشاط و پيشرفت در جامعه و شاخص مهم ارزيابي نظام است.
فتاح کرمي افزود: بايد تلاش کنيم از تمام ظرفيت‌ها براي برگزاري يک انتخابات باشکوه در چارچوب قانون استفاده کنيم که اين امر نيازمند همکاري، تلاش، همدلي و هم افزايي همه دستگاه‌هاي شهرستان و دست‌اندرکاران برگزاري انتخابات مي‌باشد.
کرمي با اشاره به آماده‌سازي زمينه‌هاي برگزاري يک انتخابات سالم، حداکثري و امن در اين شهرستان، چهار مؤلفه رقابت، امنيت، مشارکت حداکثري و سلامت انتخابات که مورد تأکيد رهبر معظم انقلاب است را سرلوحه کار ستاد انتخابات شهرستان عنوان کرد.

وي همچنين از افتتاح تصفيه خانه فاضلاب شهر بلداجي، کلنگ زني و شروع عمليات اجرايي گازرساني به مجتمع گلخانه اي و مقبره شهداي گمنام شهر بلداجي در هفته دولت خبر داد.
گفتني است در اين جلسه مسائل و مشکلات در حوزه‌هاي آب و فاضلاب، راه و شهرسازي، منابع طبيعي و امور عشايري با حضور مديران استاني مورد بررسي قرار گرفت.

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/08