ياد و خاطره شهيدان رجايي و باهنر و آغاز هفته دولت گرامي باد

کد خبر: 202044 تاریخ انتشار: 1402/06/01
نمایش: 531
اخبار
فتاح کرمي، سرپرست فرمانداري شهرستان بروجن در پيامي با گراميداشت ياد و خاطره شهيدان دولت، رجايي و باهنر، فرا رسيدن هفته دولت و روز کارمند را به همه دولتمردان و کارمندان خدوم و متعهد تبريک گفت.
به گزارش روابط عمومي فرمانداري، در متن پيام فتاح کرمي آمده است:

بسم الله الرحمن الرحيم
دوم تا هشتم شهريور ماه را به ياد شهداي والا مقام دولت به ويژه شهيدان رجايي و باهنر، "هفته دولت" ناميده‌اند تا ضمن گراميداشت مقام عظماي اين بزرگمردان که اسوه مبارزه، خدمت، صداقت و شرافت هستند، از خدمات، زحمات، کار و سعه صدر کارگزاران دولت قدرداني گردد.

هفته دولت يادآور دولتمردان شرافتمندي است که خدمت به ملت را ارزشمندترين سرمايه و داشته خود تلقي مي‌کردند و براي ملت، ياد و خاطره شهيدان رجايي و باهنر شيرين و دلنشين است چرا که ايشان را فرزنداني از جنس خود مي دانستند که جز براي اعتلاي اين سرزمين و ملت انديشه ديگري نداشتند. 

اينجانب، ضمن گراميداشت ياد و خاطره شهداي والامقام دولت، رجايي و باهنر، هفته دولت و روز کارمند را به همه دولتمردان، کارمندان خدوم و متعهد به ويژه کارمندان و کارگزاران دولت در شهرستان بروجن تبريک عرض نموده، توفيق روزافزون همگان و ادامه راه شهداي والامقام را از درگاه معبود بي همتا مسئلت مي‌نمايم.
فتاح کرمي
سرپرست فرمانداري شهرستان بروجن

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/08