تشکيل جلسه کميسيون آسيب هاي اجتماعي شهرستان بروجن

کد خبر: 20466 تاریخ انتشار: 1397/05/04 12:30:29
نمایش: 711
اخبار
فرماندار شهرستان بروجن: پرداختن به مسائل اجتماعي از ضروريات جامعه امروز است.
مسعود ملکي گفت: جلسه کميسيون آسيب هاي اجتماعي با هدف بررسي چگونگي کنترل و کاهش آسيب هاي اجتماعي با رويکردهاي ساماندهي، نظارت، مقابله، مطالعات پژوهشي، آگاه سازي حمايتي، افزايش سطح نشاط اجتماعي در سطح شهرستان برگزار شد.
ملکي افزود: پرداختن به مسائل اجتماعي در جامعه امروز از ضروريات است و اهميت مسائل اجتماعي به اندازه اي است که حوزه اجتماعي در سطح وزارت کشور از معاونت اجتماعي به سازمان اجتماعي ارتقاء يافته است.
وي عنوان داشت : در حوزه مسائل اجتماعي بايد از نظرات کارشناسان خبره استفاده شود و ادارات شهرستان در اين حوزه بايد آنقدر پويا و فعال باشند که بتوانند آمارهاي خواسته شده در حوزه مسائل اجتماعي را در کوتاه ترين زمان ممکن ارائه نمايند.
فرماندار شهرستان بروجن گفت: در حوزه مسائل و آسيب هاي اجتماعي ادارات بايد کمک و همکاري لازم را داشته باشند و از پيشنهادات ارائه شده در اين حوزه استقبال خواهيم کرد.
ملکي با بيان اينکه بودجه هاي مربوط به حوزه اجتماعي مي بايست عملياتي گردد افزود نظارت هاي کافي بر هزينه کرد آن مي بايد اعمال گردد.
فرماندار شهرستان بروجن در اين جلسه افزود: بايد مسائل اجتماعي را به صورت کارشناسي جمع بندي کنيم و نقاط بحراني را رصد نماييم و بدانيم به چه سمتي حرکت مي کنيم و در انتهاي به چه اهدافي قرار است دست يابيم و همچنين ادارات مي بايست در حوزه مسائل اجتماعي به منظور افزايش کارآيي امکانات و بودجه هايشان را تجميع کنند.

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/08