همزمان با اولين روز از هفته دولت

کد خبر: 212045 تاریخ انتشار: 1402/06/02
نمایش: 546
اخبار
با حضور معاون رئيس جمهور و رئيس سازمان محيط‌زيست تصفيه‌خانه شهر بلداجي افتتاح شد.
به گزارش روابط عمومي فرمانداري، سرپرست فرمانداري شهرستان بروجن در آيين افتتاح طرح تصفيه‌خانه بلداجي گفت: همزمان با اولين روز از هفته دولت تصفيه‌خانه شهر بلداجي با ظرفيت 4300 مترمکعب در شبانه‌روز‌ و صرف اعتباري افزون بر 120 ميليارد تومان به بهره‌برداري رسيد.

فتاح کرمي اظهار کرد: طرح تصفيه‌خانه بلداجي به عنوان يک طرح مهم در راستاي حفاظت و حراست از محيط زيست و سلامت مردم پس از چند سال پيگيري مردم و مسئولان، در دولت سيزدهم با پيگيري شرکت آبفا و نماينده مردم در مجلس تکميل و بهره‌برداري شد.

 کرمي به اقدامات صورت گرفته در شهرستان بروجن اشاره کرد و افزود: امسال با ‌سفر نائب رئيس مجلس به بروجن، اعتبار لازم براي اجراي ۲۵ کيلومتر آسفالت معابر در شهرستان تأمين شد که هشت کيلومتر از اين ميزان در بخش چغاخور است.

وي اظهار داشت: مسکن مهر بلداجي نيز پس از ۱۲ سال پيگيري هنوز اجرايي نشده و ۲ ماه گذشته با واگذاري زمين توسط کشاورزان سند اين زمين به نام اداره مسکن و شهرسازي اخذ ‌شد و تا ۲ ماه آينده عمليات اجرايي و ساخت مسکن مهربلداجي بعد ۱۲ سال انجام خواهد شد.

فرماندار بروجن با اشاره به اينکه هم‌اکنون در بخش بلداجي در زمينه کيفيت آب مشکل وجود ندارد، گفت: براساس نياز و برآورد ۱۵ ساله، مجوز حفر چاه اخذ شده است.

کرمي به احداث گلخانه و توسعه آن در سطح شهرستان و همچنين بخش بلداجي اشاره کرد و گفت: براي رفع مشکل آب بخش کشاورزي، توسعه کشت گلخانه در اولويت قرار دارد و اميد است، با اتحاد، همدلي و هم‌افزايي کشت گلخانه در استان و شهرستان توسعه پيدا کند.

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/08