78 درصد جمعيت شهري شهرستان بروجن از شبکه جمع آوري فاضلاب بهره مند است

کد خبر: 212050 تاریخ انتشار: 1402/06/03
نمایش: 559
اخبار
سرپرست فرمانداري شهرستان بروجن گفت: اکنون ۷۸ درصد از جمعيت شهرهاي اين شهرستان از خدمات شبکه جمع‌آوري فاضلاب بهره‌مند است.
به گزارش روابط عمومي فرمانداري، همزمان با دومين روز هفته دولت سرپرست فرمانداري شهرستان بروجن در جمع نمازگزاران گفت: با بهره‌برداري از تصفيه‌خانه فاضلاب شهر فرادنبه در هفته دولت سال‌جاري و افتتاح تصفيه‌خانه فاضلاب شهر سفيددشت در سال آينده ۱۰۰ درصد جمعيت شهري اين شهرستان از خدمات شبکه جمع‌آوري فاضلاب بهره‌مند مي‌شود.
فتاح کرمي با اشاره به همت دولت سيزدهم براي رفع مشکل آب آشاميدني چهارمحال و بختياري و شهرستان بروجن افزود: شبکه‌هاي اصلي، فرعي و ايستگاه‌هاي بزرگترين طرح تامين آب آشاميدني نيمي از جمعيت استان در محدوده شهرستان بروجن انجام و آزمايش شده است.
کرمي اظهار کرد: در مدت فعاليت دولت سيزدهم عمليات اجرايي ساخت ۱۱ طرح آبخيزداري در شهرستان بروجن آغاز شد.
وي با اشاره به هدف‌گذاري براي ساخت ۱۰۰ هکتار گلخانه در شهرستان بروجن تا پايان سال آينده يادآور شد: در ۲ سال گذشته وضع جاده‌هاي اين شهرستان متحول و روند اجراي آن‌ها شتابان شد.
فرماندار بروجن با اشاره به برنامه‌هاي هفته دولت سال‌جاري در شهرستان بروجن اظهار داشت: در اين هفته ۳۸ طرح با ۱۲ کاربري از سوي ۱۸ دستگاه اجرايي در اين شهرستان افتتاح و بهره‌برداري مي‌شود.
وي گفت: با افتتاح و بهره‌برداري از طرح‌هاي شهرستان بروجن در هفته دولت سال‌جاري با ۲ هزار و ۷۲۲ ميليارد و ۸۴۴ ميليون ريال زمين هم اشتغال مستقيم ۱۸۸ نفر فراهم مي‌شود.
کرمي به آغاز عمليات اجرايي ساخت ۱۱ طرح جديد با سه کاربري از سوي هشت دستگاه اجرايي در شهرستان بروجن همزمان با هفته دولت سال‌جاري اشاره و تاکيد کرد: براي اجراي اين طرح‌ها ۸۹۶ ميليارد و ۵۰۰ ميليون ريال اعتبار در نظر گرفته شده است.
وي افزود: در دوران ساخت طرح‌هاي جديد شهرستان بروجن فرصت اشتغال مستقيم براي ۳۵۰ نفر فراهم خواهد کرد.

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/08