اجراي سرود دسته جمعي دختران انقلاب همزمان با آيين نواختن زنگ ايثار

کد خبر: 212159 تاریخ انتشار: 1402/07/03
نمایش: 602
اخبار
همزمان با هفته دفاع مقدس و به همت قرارگاه جهادي کوثر شهرستان بروجن، سرود دسته جمعي دختران انقلاب همزمان با نواختن زنگ ايثار و مقاومت، توسط دانش آموزان آموزشگاه مطهره بروجن اجرا شد.
فرماندار شهرستان بروجن در آيين نواختن زنگ ايثار و مقاومت که صبح امروز  دوشنبه ۳ مهرماه ۱۴۰۲ در دبيرستان دوره اول مطهره بروجن برگزار شد؛ گفت: اين ايام تقارن دو واقعه مهم و با ارزش آغاز سال تحصيلي و بهار تعليم و تربيت و هفته دفاع مقدس است که هر دو در نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران ارزشمند هستند.

وي افزود: طي ۸ سال دفاع مقدس رزمندگان و ايثارگران از جان و مال خود گذشتند و در جبهه‌هاي نبرد حق عليه باطل از کيان نظام و آب و خاک ميهن عزيزمان دفاع کردند.

فرماندار شهرستان بروجن گفت: همين شهدا و رزمندگان و ايثارگران امنيتي را براي ما ايجاد کردند که امروز در سايه همين امنيت مردم عزيز به راحتي زندگي مي‌کنند و چرخه توليد و صنعت نيز مي‌چرخد و شما دانش‌آموزان‌ عزيز نيز بدون هيچ دغدغه‌اي در کلاس‌هاي درس به کسب علم و دانش مي‌پردازيد.

کرمي با بيان اينکه تعليم و تربيت و کسب علم و دانش با ايثارگري‌ و دفاع مقدس و ايجاد و حفظ امنيت مکمل هم هستند؛ گفت: در دوران دفاع مقدس رزمندگان با جانفشاني و ايثار و مقاومت سلاح بدست گرفتن و با دفاع از نظام و سرزمين اسلامي، امنيت ايجاد کردند و از طرف ديگر دانش‌آموزان و دانشجويان مدارج عالي علمي را طي کردند که ايندو عمل، مقدس و مکمل همديگر هستند.

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/08