زنگ آغاز سال تحصيلي در هنرستان امين شهر نقنه نواخته شد.

کد خبر: 212160 تاریخ انتشار: 1402/07/03
نمایش: 471
اخبار
همزمان با آغاز سال تحصيلي ۱۴۰۳-۱۴۰۲ و گراميداشت هفته دفاع مقدس، فرماندار شهرستان بروجن، بخشدار مرکزي و جمعي ديگر از مسئولان شهرستاني با حضور در هنرستان امين شهر نقنه از اقدامات آموزش و پرورش شهرستان بروجن در قالب طرح جهادي شهيد عجميان بازديد کردند.
گزارش روابط عمومي فرمانداري شهرستان بروجن، همزمان با آغاز سال تحصيلي ۱۴۰۳-۱۴۰۲ و گراميداشت هفته دفاع مقدس، فرماندار شهرستان بروجن، بخشدار مرکزي و جمعي ديگر از مسئولان شهرستاني با حضور در هنرستان امين شهر نقنه از اقدامات آموزش و پرورش شهرستان بروجن در قالب طرح جهادي شهيد عجميان بازديد کردند.

در اين بازديد فتاح کرمي، فرماندار شهرستان بروجن، ضمن تبريک سال تحصيلي جديد و گراميداشت هفته دفاع مقدس گفت: اجراي طرح هاي جهادي شهيد عجميان از طرف آموزش و پرورش، علاوه بر اجراي آرمان‌هاي عدالت خواهانه رزمندگان دفاع مقدس در تمامي مدارس تحت پوشش، مي تواند اهداف عاليه نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران و سختي‌هاي که در استحکام اين نظام تحمل شده است را به ما يادآوري کند.

فتاح کرمي عنوان کرد: اهميت تعليم و تعلم کمتر از عبادت نبوده و دانش آموزان عزيز با الگو گرفتن از شهداي دفاع مقدس و مطالعه زندگي نامه اين عزيزان مي‌توانند راه درست زندگي را پيدا کرده و آينده خود را به نحو درست رقم بزنند.

فرماندار در ادامه سخنانش بيان کرد: ايجاد فضاي مناسب در محيط مدارس و توجه به امورات دانش آموزان يکي از عوامل مؤثر در به وجود آوردن شور و نشاط و انگيزه براي ادامه تحصيل در دانش آموزان بوده و آنان را در رسيدن به موفقيت‌هاي علمي بيشتري رهنمون مي سازد به همين جهت آموزش و پرورش با اجراي طرح‌هاي جهادي در تحقق اين امر در تلاش است.

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/08