طرح نهضت ملي مسکن در پنج شهر شهرستان بروجن در حال اجرا است

کد خبر: 212163 تاریخ انتشار: 1402/07/04
نمایش: 599
اخبار
فرماندار شهرستان بروجن گفت: ۱۳ هزار و ۳۰۰ متقاضي نهضت ملي مسکن در اين شهرستان اقدام به ثبت نام نموده و در تمام شهرهاي اين شهرستان به جز شهر بلداجي نهضت ملي مسکن فعال است.
به گزارش روابط عمومي فرمانداري، فرماندار شهرستان بروجن گفت: در اين شهرستان 13 هزار و 300 متقاضي نهضت ملي مسکن هستند که در تمام شهرهاي شهرستان به جز شهر بلداجي که زمين تأمين نشده است؛ اين پروژه‌ فعال است. 

فتاح کرمي اظهار کرد: در شهر بروجن 600 واحد با 60 درصد پيشرفت فيزيکي در دست ساخت است و عمده‌ترين مشکلي که در شهر بروجن وجود دارد، آورده مردم است که متقاضيان بايد به اين مسئله توجه کنند و نسبت به تأمين آورده خود در زمان تعيين شده اقدام کنند.

کرمي تصريح کرد: در شهرهاي گندمان، نقنه، سفيددشت پروژه نهضت ملي مسکن در حال انجام و در شهر فردانبه در حال صدور پروانه است. 

وي افزود: پروژه نهضت ملي مسکن در شهر بروجن به صورت انبوه سازي و شهرهاي ديگر که زير 25 هزار نفر هستند به صورت گروه‌هاي ساخت پيگيري مي‌شوند.

فرماندار بروجن با بيان اينکه در شهر گندمان ساخت و ساز شروع شده و مابقي شهرها به جز شهر بلداجي زمين تأمين شده و تحويل مردم شده است؛ گفت: انتظار مي‌رود با همکاري و مشارکت مردم نسبت به تهيه نقشه و صدور پروانه ساخت‌ها اقدام شود و ساخت و ساز در ديگر شهرها آغاز شود.

گفتني است جمعي از بازرسان ويژه از وزارت راه و شهرسازي و وزارت کشور از طرح نهضت ملي مسکن در بروجن بازديد کردند.

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/08