شوراي پدافند غير عامل شهرستان بروجن برگزار شد

کد خبر: 212257 تاریخ انتشار: 1402/08/01
نمایش: 558
اخبار
فرماندار شهرستان بروجن گفت: متأسفانه در هفته پدافند غيرعامل نمي‌توانيم به منظور مانور قطعي برق مناطق حساس، برق بيمارستان بروجن را قطع کنيم، مي‌ترسيم رياست بيمارستان دکتر محمد صادقي را عزل کنند.
به گزارش روابط عمومي فرمانداري، فرماندار شهرستان بروجن در جلسه شوراي پدافند غير عامل اين شهرستان ضمن انتقاد از مديران و معاونت توسعه دانشگاه علوم پزشکي شهرکرد به‌منظور عدم تأمين اعتبار احداث پست دوم برق بيمارستان بروجن گفت: سه ماه پيش در جلسه فرمانداري با حضور نماينده محترم مردم، قول تأمين اعتبار اين طرح داده شده اما تاکنون اتفاق مثبتي نيفتاده است.

فتاح کرمي با بيان اينکه عدم پيش‌بيني و احداث اين پست و حواشي پيش آمده در پي سفر وزير بهداشت به شهرستان بروجن، منجر به ايجاد اختلال در روند خدمت‌رساني به مراجعان و در نهايت عزل رئيس سابق اين مرکز درماني شد، افزود: متأسفانه در هفته پدافند غيرعامل و به‌منظور سنجش ميزان آمادگي تجهيزات و پرسنل، امکان اجراي مانور و قطعي برق در بيمارستان به‌عنوان يکي از مراکز حساس را نداريم چرا که بيم آن مي‌رود رئيس فعلي به سرنوشت رئيس قبلي دچار شود.

کرمي خواستار توجه مديران به اين حوزه شد و اظهار کرد: همانطور که مقام معظم رهبري فرمودند عدم درک صحيح مسئولان از پدافند غيرعامل باعث خسارت‌هاي جبران ناپذير خواهد شد.

وي با بيان اينکه هفته پدافند غير عامل فرصت مغتنمي براي آشنايي هر چه بيشتر مسئولان با تهديداتي است که حوزه امنيت کشور و سلامت جامعه را تهديد مي‌کند گفت: تمامي دستگاه‌هاي اجرايي لازم است تا در کنار يکديگر با شناسايي تهديدات در حوزه‌هاي مختلف پدافند غيرعامل، از بروز خسارات ناشي از اين حوادث پيشگيري کنند.

کرمي با اشاره به وجود شش تالاب با پنج هزار هکتار مساحت در اين شهرستان اظهار کرد: مانور پيشگيري از آنفولانزاي فوق حاد پرندگان چهارم آبان ماه در تالاب بين المللي گندمان برگزار مي‌شود.

فرماندار بروجن همچنين برگزاري مانور قطعي برق مراکز حساس، برگزاري دوره‌هاي آموزشي، مانور پيشگيري از شيوع آنفلوانزاي فوق حاد پرندگان در تالاب بين المللي گندمان، رزمايش نيروهاي عمراني و خدمات شهري نقنه و نواختن زنگ پدافند غير عامل در مدارس را از مهمترين برنامه‌هاي هفته پدافند غيرعامل در اين شهرستان عنوان کرد.

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/08