مردم شهرستان بروجن براي شرکت در راهپيمايي 13 آبان دعوت شدند

کد خبر: 212300 تاریخ انتشار: 1402/08/11
نمایش: 672
اخبار
فتاح کرمي، فرماندار شهرستان بروجن در پيامي ضمن گراميداشت يوم الله 13 آبان، از عموم مردم شريف اين شهرستان به ويژه نوجوانان، جوانان و فرهنگيان براي شرکت و حضور در راهپيمايي دعوت کرد.








به گزارش روابط عمومي فرمانداري شهرستان بروجن، متن پيام به شرح زير است:

بسم الله الرحمن الرحيم
استکبار‌ستيزي وظيفه ديني همگان و يکي از بارزترين ويژگي‌ها و آرمان‌ غيرقابل تغيير انقلاب اسلامي و محکمات نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران است.

سيزدهم آبان، نقطه عطف تاريخي و روز سرنوشت ساز انقلاب اسلامي است که لبريز از مبارزات انسان‌هاي شريف و آزادي‌خواهي است که با ذلت‌ناپذيري از طاغوتيان به پا خاسته و مبارزه کرده‌اند، اين نقطه با راهبري معمار کبير انقلاب اسلامي در مبارزه با طاغوت زمانه و استکبار جهاني شور و جاني دوباره گرفت؛ با قيام دانش آموزان و دانشجويان آزاده و آزادي خواه امتداد و با انقلاب اسلامي به ثمر رسيد و در نهايت در آبان 1358 به تسخير لانه جاسوسي انجاميد.

اينجانب ضمن گراميداشت ياد و خاطره شهداي انقلاب اسلامي به ويژه شهداي دانش آموز، از عموم مردم شريف شهرستان بروجن به ويژه جوانان، نوجوانان و فرهنگيان عزيز دعوت مي‌کنم تا با حضور گسترده و حماسي خود در راهپيمايي 13 آبان امسال، صلابت، شجاعت، وحدت و همدلي خود را به منصه ظهور رسانده و با فرياد استکبار ستيزي، ضمن انزجار از رژيم‌هاي استکباري آمريکاي جنايتکار و اسرائيل کودک کش، با آرمان‌هاي امام راحل (ره) و انديشه رهبر عظيم الشأن انقلاب، تجديد ميثاق نمايند.
فتاح کرمي
فرماندار شهرستان بروجن

 گفتني است راهپيمايي يوم الله 13 آبان در شهر بروجن همزمان با سراسر کشور روز شنبه ساعت 9 صبح تجمع در ميدان امام حسين (ع) و ساعت 10 صبح راهپيمايي تا ميدان شهيد ناغاني برگزار مي‌شود.

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/08