شوراي اداري شهرستان بروجن به ميزباني بخش گندمان برگزار شد.

کد خبر: 212305 تاریخ انتشار: 1402/08/14
نمایش: 630
اخبار
فرماندار شهرستان بروجن گفت: ۳۳۰ ميليارد ريال اعتبار به طرح‌هاي بخش گندمان اختصاص داده شد.








به گزارش روابط عمومي فرمانداري، فرماندار شهرستان بروجن گفت: در راستاي مردمي سازي دولت و تأکيدات استاندار محترم به منظور برگزاري شوراي اداري شهرستان در بخش‌ها و بررسي مسائل و مشکلات از نزديک، شوراي اداري شهرستان به ميزباني بخشداري گندمان برگزار شد.

فتاح کرمي با اشاره به ظرفيت‌هاي ارزشمند در بخش گندمان اظهار کرد: تلاش مي‌کنيم زيرساخت‌هاي توسعه‌اي مورد انتظار مردم را ايجاد کرده و گام اساسي در جهت پيشرفت و توسعه اين بخش برداريم.

کرمي افزود: در سال جاري مبلغ 270 ميليارد ريال از محل اعتبارات تملک دارايي‌هاي سرمايه‌اي به نام پروژه‌هاي بخش گندمان اختصاص يافته است.

وي گفت: از محل اعتبارات ماده ۱۷ قانون مديريت بحران نيز 60 ميليارد ريال براي اين بخش جذب شد.

کرمي با اشاره به آماده‌سازي زمينه‌هاي برگزاري يک انتخابات سالم، حداکثري و امن در اين شهرستان، چهار مؤلفه رقابت، امنيت، مشارکت حداکثري و سلامت انتخابات که مورد تأکيد رهبر معظم انقلاب است را سرلوحه کار ستاد انتخابات شهرستان عنوان کرد.

رئيس شوراي اداري شهرستان بروجن افزود: بازنگري و تکميل طرح‌هاي هادي روستايي، نصب نيوجرسي و اجراي علائم و خط‌کشي در حوزه راه‌ها، تسريع در تعمير پل عابر پياده و احداث ميادين ورودي و خروجي گندمان و رفع نقطه حادثه خيز گردنه مرواريد، لايروبي مسيل‌ها و کانال‌ها، توزيع ماشين آلات، امکانات و ذخيره‌سازي شن و نمک، پيگيري و رفع مشکلات مربوط به آب آشاميدني پايدار روستاها، تکريم ارباب رجوع، برگزاري ميزهاي خدمت در شهرها و روستاها را از جمله مهم ترين موضوعات مطرح شده در اين نشست بود.

گفتني است در اين جلسه مسائل و مشکلات در حوزه‌هاي راه و شهرسازي و راهداري و حمل و نقل جاده‌اي با حضور مديران استاني مورد بررسي قرار گرفت و از محل احداث ميادين ورودي و خروجي گندمان و محور گندمان به حسين آباد بازديد شد.

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/08